جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

استفاده از تگ هدینگ برای بهینه سازی وب سایت ها

تیم تحریریه عصرینو
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
تگ هدینگ

همانطور که می دانید، امروزه راه های بسیاری برای بهبود سئو وب سایت ها وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها می توان به استفاده از تگ هدینگ اشاره نمود. این تگ ها می توانند به خوبی ساختار وب سایت را تکمیل نموده و آن را بهینه سازی نمایند. در واقع، صفحات اگر فاقد تگ های هدینگ باشند، نمی توانند کاربران را به سمت خود سوق دهند و در نتیجه فروش کمی را خواهند داشت.

نحوه استفاده از تگ های هدینگ برای بهبود سئو وب سایت ها

اگر می خواهید بهبود سئو وب سایت تان را شاهد باشید، می بایست از نحوه استفاده اصولی از تگ‌هدینگ نیز بهره مند گردید. برخی از روش هایی که می توانید آن ها را حائز اهمیت قرار دهید، عبارت اند از:

  • استفاده از کلمه کلیدی در هدینگ ها

یکی از روش هایی که می بایست در استفاده از تگ های هدینگ از آن بهره مند گردید، استفاده از کلمه کلیدی می باشد. لذا پیشنهاد می شود تا کلمات کلیدی اصلی را در تگ‌ هدینگ به کار ببرید و تا حد امکان از کلمات کلیدی فرعی در نوشتن آن ها استفاده نکنید. این اقدام می تواند ارزش وب سایت شما را بالا برده و اهداف تان را زودتر از حد تصورتان براورده سازد.

  • استفاده درست از تگ های هدینگ

یکی از موضوعاتی که باعث می شود تگ ها بر روی سئو تاثیر منفی داشته باشند، استفاده غیر اصولی از تگ های هدینگ می باشد. بسیاری از افراد کاربرد هر یک از تگ ها را نمی دانند و تنها به استفاده از آن ها اکتفا می کنند. برای این که بتوانید نتایج مثبتی را مشاهده کنید، می بایست از هر تگ‌هدینگ در جای منحصر به فرد خود استفاده کرده و آن ها را در عناوین نامربوط به کار نبرید.

تعیین میزان ارزش هر یک از تگ های هدینگ

لذا باید توجه داشته باشید تگ های هدینگ در 6 دسته قابل استفاده می باشند و ارزش هر یک از آن ها با دیگری متفاوت خواهد بود. تگ H1 بیش ترین اهمیت را در سئو و بهینه سازی وب سایت ها دارد و تگ H6 از کم ترین اهمیت برخوردار است. به عبارت دیگر، تگ های اولیه از ارزش بیش تری نسبت به تگ های آخر برخوردار بوده و می توانند نتایج شگفت انگیزی را به همراه خود داشته باشند.

تگ‌هدینگ برای کاربران مورد استفاده قرار می گیرد یا موتور های جستجو؟

بسیاری از افراد به هنگام استفاده از تگ های هدینگ ممکن است با خود بپرسند تگ های هدینگ برای کاربران مورد استفاده قرار می گیرد یا موتور های جستجو؟ در پاسخ به چنین سوالاتی لازم است بگوییم تگ های هدینگ برای سوق دادن کاربران به سمت وب سایت و ایندکس کردن هر چه سریع تر موتور های جستجو مورد استفاده قرار می گیرد. موتور های جستجو می توانند وب سایت هایی را که از تگ‌هدینگ استفاده کرده اند را به خوبی ایندکس کرده و ساختار اولیه آن ها را در کم ترین زمان ممکن متوجه شود.

آیا تگ های هدینگ علاوه بر تیتر های داخلی برای متون استفاده می شوند؟

یکی از رایج ترین خطاها در هنگام استفاده از تگ های هدینگ، استفاده از آن ها در متون می باشد. توجه داشته باشید تگ های هدینگ تنها برای تیتر ها استفاده می شوند و استفاده از آن ها در متن ها امری غیر اصولی و نادرست خواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، استفاده از تگ‌هدینگ یکی از رایج ترین امر ها برای بهینه سازی وب سایت ها می باشد و اغلب سئوکاران از این تگ ها بهره مند می گردند. به همین خاطر سعی نمودیم تا شما را با کاربرد و نحوه استفاده درست آن آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به تگ‌‌هدینگ برطرف کرده و در صورت لزوم به استفاده از آن ها در محتوای وب سایت خود بپردازید.

محصولات مرتبط:

مقالات مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

مطالب مرتبط

آنالیز اصولی سئو سایت

بررسی آنالیز اصولی سئو سایت و اهمیت آن

سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که معادل کلمه SEO است و معنی بهینه سازی موتور ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۸ آبان ۱۴۰۰
تولید محتوای متنی حرفه ای

آشنایی با تولید محتوای متنی حرفه ای

محتوا عبارت است از هرگونه محتوای اطلاعاتی که به صورت کتبی، صوتی یا تصویری ارائه می شود ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۵ آبان ۱۴۰۰

چرا به خدمات سئو نیاز داریم و خدمات سئو شامل چه مواردی می‌شود؟

خدمات سئو به مجموعه خدماتی گفته می‌شود که یک شرکت ، به منظور بهینه‌سازی سایت ارائه می‌دهد. ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۵ آبان ۱۳۹۹