جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی پست و استوری حرفه ای، هنر جذب مخاطب و ارتقای کسب و کار

امروزه مردم وقت زیادی را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام می گذارند. اولین و مهم ترین قدم در جذب مخاطب و ایجاد تعامل سازنده، اولویت دادن به طراحی پست و استوری شبکه اجتماعی است. استفاده از ترکیب طیف رنگ های مختلف به همراه  انتقال پیام به شیوه مناسب و همچنین به کار گیری استراتژی های تعامل در پست و استوری، شما را به یک حرفه ای در حوزه خود تبدیل می کند.

ترکیب محتوا و تصویر محصول در طراحی استوری و پست

ترکیب محتوا و تصویر محصول در طراحی استوری و پست

استفاده از قالب پست اینستاگرام که به طور تخصصی طراحی شده باشد می تواند حس اعتماد را در مخاطب به وجود آورد. بنابراین توجه به این موضوع باعث می شود میزان تعامل شما با آن ها افزایش پیدا کند و در کسب و کار خود موفقیت های زیادی به دست آورید.

داشتن طراحی خاص بدون کپی از دیگران

داشتن طراحی خاص بدون کپی از دیگران

استفاده از طراحی پست و استوری جدید و یونیک چه ویژگی هایی دارد؟

کار طراحی تولید پست و استوری به نوعی به تجربه و هنر جذب مخاطب مرتبط است. توجه داشته باشید که قالب مورد نیاز برای پست با استوری متفاوت است، اگر شما از یک قالب برای هر دوی آن ها استفاده کنید باعث می شوید که مخاطبان علاقه خود را نسبت به دنبال کردن و دیدن پست و استوری ها از دست بدهند. طراح های حرفه ای مجموعه همواره به این نکته توجه دارند و قالب های متفاوتی را برای پست و استوری طراحی می کنند.

برای آنکه طراحی منحصر به فردی نسبت به دیگران داشته باشید، بهتر است از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. طراحان قبل از طراحی پست و استوری، موارد زیر را مد نظر قرار می دهند و متناسب با آن استوری‌ و پست‌ منحصر به فرد را برای صفحه اجتماعی شما طراحی‌ می کنند.

  1. اطلاع پیدا کردن از نوع فعالیت شبکه اجتماعی مورد نظر.
  2. پیدا کردن نیاز های مخاطب.
  3. انتخاب رنگ های مناسب برای جذب بیشتر مخاطب.
  4. انتخاب طرح مناسب با کسب و کار مشتری.
  5. توجه به موضوع های محبوب شده در شبکه های مجازی.

توجه به همین موارد گفته شده، باعث تفاوت در کیفیت طراحی ها می شود و در نتیجه مخاطبان را به خود جلب می کند. پیشنهاد می شود از طراحی ها و قالب های آماده در این زمینه استفاده نکنید زیرا هویت برند شما را خدشه دار می کند و باعث از بین رفتن اعتماد مشتریان می شود.

طراحی پست و استوری و سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت

طراحی پست و استوری و سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت

استفاده از خدمات طراحی‌ پست‌ و استوری‌ چه تاثیر مثبتی بر فعالیت شما در رسانه های اجتماعی دارد؟

 مجموعه عصری نو همواره در تلاش است تا نیاز های مشتریان خود را به طور کامل و رضایت بخش بر طرف نماید. به همین خاطر با استفاده از نیرو های متخصص و با تجربه در زمینه طراحی پست و استوری شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، بهترین و حرفه ای ترین طراحی را متناسب با موضوع فعالیت شما را ارائه می دهد. این مجموعه دارای برنامه طراحی پست اینستاگرام حرفه ای نیز می باشد.

استفاده از این خدمات مزیت های زیر را برای کسب و کار شما به همراه دارد:

  • ایجاد هویت ماندگار: اگر از یک طرح ویژه برای پست و استوری در شبکه های اجتماعی استفاده کنید، مخاطب ها با دیدن آن متوجه می شوند که این پست متعلق به پیج شما است بدون آنکه حتی به نام صفحه نگاه کنند. این کار باعث ارتقای برندینگ خواهد شد.
  • ماندگار شدن در ذهن مخاطب: طراحی پست و استوری اگر به طور تخصصی انجام شود می تواند تا مدت زیادی در ذهن بیننده باقی بماند.
  • افزایش تعامل با مخاطب ها: هر چه پست و استوری های جذاب تری به مخاطب ارائه دهید، اشتیاق آن ها را برای تعامل بیشتر خواهید کرد.
تعرفه های خدمات طراحی استوری و پست اینستاگرام

تعرفه های خدمات طراحی استوری و پست اینستاگرام

نحوه ثبت سفارش و اطلاع از قیمت خدمات طراحی پست و استوری

قیمت طراحی پست و استوری اینستاگرام با توجه به خواسته های مشتری و همینطور تعداد آن متفاوت می باشد بنابراین هر چه طراحی دارای جزییات بیشتری باشد ممکن است بر روی هزینه تاثیر داشته باشد.

مشتریان می توانند قبل از ثبت سفارش خود، نمونه کارهای مجموعه را مشاهده کرده و در صورت نیاز از کارشناسان ما مشاوره لازم را برای یک طراحی بی نقص و ویژه، دریافت کنند. مجموعه ما در طول فعالیت خود توانسته با دقت زیادی امر استخدام طراح پست اینستاگرام را انجام دهد تا بهترین طراحی ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد و باعث ارتقای برندینگ مشتریان خود شود.