جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نکات طلایی در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام

تیم تحریریه عصرینو
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
تولید محتوا در اینستاگرام

اگر می خواهید در اینستاگرام موفق باشید و در بین کاربران این شبکه اجتماعی محبوب شوید باید در امر تولید محتوا در اینستاگرام منحصر به فرد عمل کنید. الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که زمانی صفحه شما را ارتقا می دهد که مخاطبین پست های شما را لایک کرده و بپسندند. در واقع شما با تولید محتوای ارزشمند کاربر خود را سرگرم کرده و در این راستا می توانید با استفاده از اینستاگرام بیزینس خود را توسعه دهید. تولید محتوا به منظور اشتراک گذاری ویدئو، عکس و متن می باشد که با یک برنامه ریزی کاربردی باعث جلب نظر افراد به شما می گردد.

نحوه تولید محتوا در اینستاگرام با کیفیت بالا

در ابتدا برای آنکه بتوانید در حوزه تولید محتوا موفق شوید باید مخاطب خود را شناخته تا در راستای علاقه او محتوای ارزشمندی را به اشتراک بگذارید. تعامل بیشتر با مخاطبان زمانی اتفاق می افتد که آنها بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و در نهایت به مشتریان همیشگی شما تبدیل گردند. به علاوه باید رقبایی که دارید را نیز بررسی کنید چرا که با تحقیق درباره آن هانهاآ به این نتیجه می رسید که چه فعالیت هایی تا به الان انجام نشده و می تواند برگ برنده شما باشد.

هویت بصری از خود بسازید

تولید محتوا در اینستاگرام باید به گونه ‌ای باشد که شانس دیده شدن شما را افزایش دهد. حجم محتوا در اینستاگرام بسیار زیاد است باید یک قالب منحصر به فرد را برای پست هایی که به اشتراک می گذارید انتخاب کنید. با داشتن این هویت یکپارچه در بلند مدت مخاطب به سبک شما عادت کرده و در همان ثانیه اول با دیدن محتوا متوجه شود که پست مورد نظر مربوط به صفحه شما می باشد.

برای کار تولید محتوا برنامه ریزی کنید

یک تقویم محتوایی مناسب را تنظیم کرده و طبق آن پست های خود را در تاریخ های مشخص و ساعت های معین منتشر کنید. برای بیشتر دیده شدن پست ها می توانید زمان انتشار آن را از قبل اعلام نمایید حضور شما باید در شبکه‌ های اجتماعی مداوم باشد تا شما را به موفقیت برساند.

از تبلیغات افراطی پرهیز کنید

در امر تولید محتوا در اینستاگرام بهتر است که بر روی کیفیت آن تمرکز کرده و سعی کنید یک پست جذاب را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید تا رضایت بیشتری را از آن ها دریافت کنید. بعضاً پیچ ها از تبلیغات پشت سر هم استفاده می نمایند که باعث می شود تا مخاطب آن ها را آنفالو کند.

برای تولید محتوا اصولی باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

متنوع محتوا تولید کنید

اگر از یک قالب محتوایی خاص به صورت مداوم استفاده کنید باعث می‌شود تا این سبک محتوای شما تکراری شود. در صورتی که فضای اینستاگرام مملو از محتوا هایی با موضوعات گوناگون، رنگارنگ و متنوع است. برای پیروزی در این میدان رقابت باید ایده های خلاقانه داشته باشید.

با مخاطبین خود ارتباطی نزدیک برقرار کنید

شانس موفقیت شما برای تولید محتوا در اینستاگرام زمانی افزایش می‌یابد که بتوانید در این فضای مجازی ارتباط بیشتری با کاربران برقرار نمایید. از طرف دیگر بهتر است برای رشد صفحه خود با افرادی که در این زمینه با شما همکار هستند نیز تعامل داشه باشید.

زمان مناسب انتشار پست را پیدا کنید

حتی اگر محتوایی با کیفیت را آماده کرده باشید اگر در زمان مناسب آن را پست نکنید قطعاً بازخوردی که باید را دریافت نخواهید کرد. به تازگی اینستاگرام ابزاری به نام insight را در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند مخاطبان خود را بهتر شناسایی کرده و بدانند چه زمانی برای انتشار پست بهتر است. مثلا اگر مخاطبان شما کارمندان باشند خوب بهتر است که در ساعاتی از شب که زمان استراحت است پست خود را منتشر کنید.

کپشن نویسی

در زمینه تولید‌محتوا در اینستاگرام علاوه بر انتشار یک پست جذاب باید یک کپشن مرتبط با آن را نیز به اشتراک بگذارید. چرا که مخاطب علاوه بر دیدن پست کپشن را نیز خواهد خواند و توجه ویژه ای به آن دارد. در کپشن به موضوعاتی مانند پرسیدن سوال، نوشتن نظر، هشتگ گذاری و…. بپردازید.

استراتژی برای امر تولید محتوا

برای تولید محتوا در تمامی زمینه های فعالیت باید یک استراتژی مناسب تدوین کرد. در ابتدا شما باید مشخص کنید کار شما چیست و چه هدفی را دنبال می کنید این مباحث است که می تواند مسیر و راه تولید محتوا را برای شما در اینستاگرام مشخص نماید. باید اطلاعاتی را در زمینه کسب و کار خود بیابید و به شناختن اینستاگرام بپردازید. سپس یک استراتژی برای خود انتخاب کرده و با توجه به آن امر تولید محتوا را آغاز کنید.

 

محصولات مرتبط:

مقالات مرتبط:

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مطالب مرتبط

طراحی سایت اینترنتی

چگونگی طراحی سایت اینترنتی

با رشد و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز شما دیگر نیاز به فراگیری علوم مختلف اعم از ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۲ شهریور ۱۳۹۹
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا امروزه در اکثر کسب و کارها رواج پیدا کرده است. واژه بازاریابی (Marketing) به همراه ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۲ بهمن ۱۴۰۰
استخدام سئو سایت

عنوان هر آنچه باید درمورد استخدام سئو سایت و این جایگاه شغلی بدانید

اگر به فعالیت و کسب و کار اینترنتی می‌پردازید احتمالا از اهمیت بهینه‌سازی محتوای تولید شده برای ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۰ خرداد ۱۴۰۰