کمترین هزینه طراحی سایت برای کدام پلتفرم است؟

نویسنده
۳۱ فروردین ۱۴۰۲
هزینه طراحی سایت

اگر می خواهید برای کسب و کار خود کمترین هزینه طراحی سایت را پرداخت کنید بهتر است سراغ شرکت هایی بروید که کار طراحی سایت را با وردپرس انجام می دهند.

وردپرس ابتدا به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی شروع به کار کرد اما اکنون به یک سازنده وب سایت قدرتمند تبدیل شده است که اکثر برند های معتبر به آن اعتماد دارند.

در واقع وردپرس متداول ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است که بیش از 76.4 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

چنانچه قصد راه اندازی یک سایت جدید را دارید باید بدانید که پلتفرم های زیادی وجود دارد که در زمینه ساخت وب سایت جدید می توانید از آن ها استفاده کنید.

معمولا به آن ها CMS به معنی سیستم مدیریت محتوا گفته می شود و بدون شک وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است.

آشنایی با طراحی سایت یکی از مهارت های ضروری است که به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک باید به آن تسلط داشته باشید، با استفاده از وردپرس هزینه طراحی سایت کمتری می پردازید.

دلایل برتری وردپرس نسبت به سایر پلتفرم ها

وقتی صحبت از سیستم مدیریت محتوا می شود بدون شک وردپرس شماره 1 است، در این زمینه رقیب های بسیاری وجود دارد ولی وردپرس شناخته شده ترین و پر استفاده ترین است. این برنامه با حضور طولانی مدت در بازار خوب می داند که مشتریان و کاربران چه می خواهند.

از دلایلی که باعث محبوبیت وردپرس شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نصب و راه اندازی آسان

وردپرس هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه ای در نظر گرفته شده است. ‌وردپرس بسیار آسان است و بدون نیاز به کد نویسی، حتی یک شخص مبتدی هم می تواند به راحتی آن را نصب و راه اندازی کند.

  • کاربری ساده و آسان

وردپرس با طراحی بصری، دستورالعمل ها و آموزش هایی برای شروع و ادامه دادن برای استفاده غیر فنی ترین افراد نیز مناسب است.

طراحی سایت با ورد پرس

طراحی سایت با ورد پرس

  • مقرون به صرفه بودن هزینه طراحی سایت در وردپرس

ارزان بودن هزینه طراحی سایت در وردپرس از مزیت های استفاده از این نرم افزار است. از وردپرس می توانید به صورت رایگان استفاده کنید.

حتی اگر لازم باشد نسخه پولی آن را انتخاب کنید یا از هاست و افزونه هایی استفاده کنید که قیمت دارند، به احتمال زیاد هزینه استفاده از پلتفرم وردپرس در مقایسه با سایر جایگزین ها بسیار ارزان تر است.

  • موتور جستجوی سئو SEO

اکثر افراد یک وب سایت را فقط برای خود ایجاد نمی کنند بلکه آن ها می خواهند خود را در جهان به اشتراک بگذارند و در وب سایت خود بازدید داشته باشند. برای این کار به یک سایت سئو پسند نیاز دارند.

 یافتن وب سایت هایی که با کمترین هزینه طراحی سایت در وردپرس ساخته می شوند برای موتورهای جستجو آسان است بنابراین در دراز مدت ترافیک زیادی از موتورهای جستجو به این سایت ها وارد می شود.

طراحی سایت با ورد پرس

طراحی سایت با ورد پرس

سایر مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

علاوه بر ارزان بودن هزینه طراحی سایت در وردپرس از دیگر مزایای استفاده از این نرم افزار سازگاری آن با موبایل است، اکنون که بیش از 50 درصد ترافیک اینترنت جهان از دستگاه های تلفن همراه می آید بسیار مهم است که وب سایت شما برای کاربران تلفن همراه به راحتی قابل استفاده باشد.

از آنجا که اینترنت دائما در حال تغییر و تحول است وب سایت ها باید با محیط  CMS در حال تغییر همگام باشند و پلتفرم های خود را مرتب به روز رسانی کنند. وردپرس در این امر پیشگام است و مرتب پلتفرم خود را بروز رسانی می کند.

 اگر می خواهید خیال تان راحت باشد که کسب و کار خود را با سیستم مدیریت محتوای بروز شده اداره می کنید، بهترین کار استفاده از وردپرس است. که به صورت خودکار و سریع با یک کلیک می توانید این کار را انجام دهید.

وردپرس بیشتر افزونه های موجود را دارد و بیشترین سفارش سازی را در بین CMS ها امکان پذیر می کند. این افزونه ها به کاربران کمک می کند تا هر طور که دوست دارند وردپرس را سفارشی و اجرا کنند.

استفاده از این پلتفرم مزایای بسیاری دارد از ارزان بودن هزینه طراحی سایت، سهولت استفاده و ارتباط بصری گرفته تا دریافت پذیری و سرعت، از این رو می توان گفت وردپرس یک پلتفرم همه کاره عالی برای تقریبا هر وب سایتی است.

 

خدمات مرتبط:

مقالات مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =

مطالب مرتبط

طراحی سایت پزشکی

اعتبار خود را با طراحی سایت پزشکی افزایش دهید

سایت پزشکی، یک نمایی کلی از کاری است که به عنوان یک پزشک انجام می دهید. به ...
نویسنده
۱۸ خرداد ۱۴۰۲
لوگو چیست

لوگو چیست؟

لوگو چیست؟   لوگو یک نماد و یا یک نشانه است که می‌تواند نشانگر آرم و برند شما ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۵ مرداد ۱۳۹۹

خرید هاست و اهمیت خریدن و تهیه یک هاست با کیفیت

برای کار با دنیای اینترنت و دنیای مجازی ما باید اطلاعات کافی و وافی در مورد آن ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۲ آبان ۱۳۹۹
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس