جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بازنویسی یونیک + انواع آن

تیم تحریریه عصرینو
۲۵ آبان ۱۴۰۲
بازنویسی یونیک

روش های مختلفی برای نوشتن محتوا وجود دارد. شما می توانید یک مطلب را به صورت تالیفی بنویسید و صفر تا صد آن با خودتان باشد، اما نوعی از تولید محتوا یونیک به روش بازنویسی یونیک وجود دارد که در آن می توانید وقت زیادی را صرفه جویی کنید. این روش در بین نویسندگان محتوا بسیار محبوب است و می تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما این روش چگونه انجام می شود و انواع آن چیست؟ در ادامه به توضیح این موضوع به طور کامل خواهیم پرداخت.

نحوه بازنویسی یونیک

چند استراتژی مختلف برای بازنویسی مقالات وجود دارد که به شما کمک می کند  تا به بهترین نحو ممکن یک محتوا را بنویسید. این استراتژی ها به شرح زیر هستند:

فقط ایده را کپی کنید

مهم ترین نکته ای که در مورد بازنویسی وجود دارد این است که شما اساسا کل متن را تکرار می کنید. این بدین معنی نیست که شما کل متن را کپی می کنید، بلکه می خواهید با حفظ معنی و مفهوم ساختار کل متن را تغییر دهید. برای این کار، ما در  عصری نو ایران ایده های محتوا را درک می کنیم تا آن را با ذهنیات خودمان بازنویسی یونیک کنیم. سپس پاراگراف ها را می خوانیم، سپس بدون این که کلمه ای شبیه متن اصلی باشد با برداشت خودان دوباره آن را خواهیم نوشت.

بیشتر بخوانید: اصول بازنویسی یونیک و سئو شده

سرعت نوشتن را زیاد کنید

بسیاری از افراد برای نوشتن محتوای سایت فرصت کافی ندارند و اگر بخواهند یک متن تالیفی بنویسند، باید وقت زیادی را صرف این کار کنند. اگر شما برای نوشتن مطالب جدید از بازنویسی استفاده کنید، می توانید سرعت نوشتن خود را به طرز قابل توجهی بالا ببرید.

جمله به جمله بازنویسی نکنید

بسیاری از افراد برای بازنویسی یونیک یک محتوا جمله به جمله را می خواهند و فقط با جابجا کردن چند کلمه سعی در بازنویسی محتوا می کنند. در حالی که این کار غلط است و برای یک بازنویسی مقاله صحیح شما باید ابتدا کل متن را بخوانید  و سپس طبق برداشت خودتان هر پاراگراف را دوباره بنویسید. برای این که بتوانید مطالب را در ذهن خود نگهدارید می توانید همه متن را نخوانید و فقط قسمتی از آن را در ذهن خود نگهداری کنید. هنگامی که ذهن به شدت بر روی یک بخش خاص تمرکز می کند، تمایل دارد که کلمات دیگران را کپی کند.

نگران کپی شدن متن نباشید

بسیاری از نویسندگان وقتی که بازنویسی در مقاله یونیک را انجام می دهند، مدام به دنبال این هستند که کپی بودن متن را بررسی کنند. اگر نگرانی در این مورد دارید، می توانید مطالب بیشتری را به متن خود اضافه کنید تا دیگر متن شما شبیه متن اصلی نباشد.

بازنویسی متون برای وبسایت

بازنویسی متون برای وبسایت

روش های بازنویسی

برای این که بتوانید یک محتوا یونیک بازنویسی بنویسید، باید انواع بازنویسی را بدانید تا بتوانید نسبت به آن ها اقدام کنید. انواع بازنویسی در تلید محتوا به شکل زیر است:

بازنویسی سرتیترها

این نوع از بازنویسی یونیک به سرتیترها محدود می شود و به کل متن تعلق ندارد. به طور کلی، شما نمی توانید کل متن را فقط با استفاده از سرتیترها بازنویسی کنید، بلکه می توانید از این روش برای وبلاگ ها و صفحات لندینگ استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نکاتی در رابطه با بازنویسی محتوا

بازنویسی مطالب

این روش کلی تر است و همه متن را شامل می شود. با بازنویسی مطالب می توانید یک محتوا را به طور کلی بازنویسی کنید و آن را در سایت خود منتشر کنید. باید دقت کنید که هیچ قسمت از محتوای شما کپی نباشد و حتی سرتیترها را نیز باید تغییر دهید. اگر از ابزارهای تشخیص سرقت ادبی و کپی بودن متن استفاده می کنید، این کار به شما در بازنویسی کمک زیادی می کند، زیرا در کل وب جستجو کرده و منابع محتوای کپی را تشخیص خواهد داد.

بازنویسی عناصر خاص

اگر محتوای نوشته شما دارای قسمت های کپی یا سرقت ادبی باشد، معمولا باید قسمت های مشخص شده را تغییر دهید. این نوع بازنویسی یونیک زمانی اتفاق می افتد که شما کل متن خود را با استفاده از ابزارهای مخصوص چک کرده باشید. در این صورت قبل از این که آن را منتشر کنید باید تمامی قسمت های مورد نظر را بازنویسی کنید.

بازنویسی محتوا غیر کپی در سایت

بازنویسی محتوا غیر کپی در سایت

به غیر از این روش ها، شما باید با انواع متن و روش بازنویسی آن ها نیز آشنایی داشته باشید که عبارتند از:

  • متون ادبی
  • متون علمی
  • بازنویسی پایان نامه
  • مقالات ISI
  • مقالات عمومی
  • بازنویسی داستان و رمان

بیشتر بخوانید: دستورات لازم برای نوشتن تولید محتوا علمی

هر کدام از این متن ها با یکدیگر متفاوت هستند و برای بازنوسی آن ها باید تکنیک های خاصی را به کار برد. مثلا بازنویسی متن علی کتاب با متن علمی در سایت ها کاملا تفاوت دارد و نمی توان از یک روش برای هر دو استفاده کرد. شما باید به قدری مسلط باشید که بتوانید تفاوت این متون را از هم تشخیص دهید. در  غیر این صورت می توانید از کارشناسان حرفه ای ما در این زمینه کمک بگیرید.

بازنویسی یونیک

بازنویسی یونیک

محتوا غیر کپی

فنون تولید محتوا موضوع بسیار مهمی است، اما مهم تر از آن قوانین سئو و نظارت های گوگل است که سریعا می تواند محتوای کپی را تشخیص دهد. برای این که رتبه سایت شما بالاتر رود و توسط گوگل جریمه نشوید، مهم است که مطالب خود را به صورت یونیک و غیر کپی منتشر کنید.

محتوا غیر کپی را می توانید به صورت تالیفی یا بازنویسی یونیک بنویسید. در این صورت تکنیک هایی وجود دارد که باید آن را رعایت کنید. برای نوشتن محتوا به صورت تالیفی، کار شما کمی دشوارتر خواهد شد؛ زیرا باید درباره یک موضوع به طور کلی مطالعه کنید. سپس با توجه به برداشت خود از موضوع، ساختار اصلی محتوا را تعیین کنید و شروع به نوشتن بر اساس قوانین سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جو کنید. زمانی که متن را بررسی می کنید، متوجه می شوید که همه متن غیر کپی است و می توانید از آن به عنوان یک محتوا یونیک استفاده کنید. با استفاده از آژانس ما، برای وبسایت خود محتواهای غیر کپی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از یونیک بودن محتوا مطمئن شویم؟

نتیجه گیری

تولید محتوا مقوله بسیار مهمی در بهینه سازی سایت است که برای نوشتن آن باید از متخصصان این حوزه استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات و دریافت یک محتوای یونیک، می توانید از خدمات سایت عصری نو ایران استفاده کنید. ما در این سایت تمامی خدمات تولید محتوای یونیک بر اساس قوانین سئو را ارائه خواهیم داد. برای سفارش می توانید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید و خدمات موردنظر خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =

مطالب مرتبط

قابلیت سئو

اهمیت و تاثیر سئو بر روی سایت ها + قابلیت سئو

سئو در واقع برای دسترسی بهتر به سایت ها طراحی شده است، به زبان ساده تر سئو ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۶ آذر ۱۴۰۰
ساخت سایت

مراحل ساخت سایت حرفه ای

در دنیای امروزی، هنگام شروع هر کسب و کاری، داشتن یک وب سایت تجاری بخش مهمی از ...
نویسنده
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
تولید محتوا پیلار و کلاستر

تولید محتوا پیلار و کلاستر

در تولید محتوا پیلار و کلاستر کلمات کلیدی را با دقت بالا و تحقیق قبلی انتخاب می ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۶ بهمن ۱۴۰۰