جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

با استفاده از تبلیغات با محتوا، افزایش فروش را در یک ماه چند برابر کنید!

تیم تحریریه عصرینو
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
تبلیغات با محتوا

امروزه روش های بسیار زیاد و نوینی برای تبلیغ کردن به وجود آمده اند. در واقع هرکی از این راه کارها و روش ها تاثیرهای متفاوتی بر روی خواننده و بیننده می گذارند. امروزه یکی از موثرترین راه کارها برای تبلیغات و بازاریابی، محتوا است. در واقع تبلیغات با محتوا یکی از اثر گذارترین مدل ها و روش های تبلیغاتی شناخته شده است که هم به صورت متنی و هم ویدیویی، می تواند تاثیر بسیاری بر روی جذب مخاطبان داشته باشد. از آنجایی که امروزه اکثر افراد در تمام سنین از انواع گوشی هوی موبایل و فضای مجازی استفاده می کنند، می توان گفت تبلیغات با محتوا ویدیویی، اثر بیشتری بر روی آن ها دارد.

نبلیغات با محتوا چیست؟

تبلیغات محتوایی، به مدل تبلیغاتی گفته می شود که تبلیغ ها از طریق فرمت های مختلف، در اختیار کاربران قرار می گیرد. به عنوان مثال ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که قصد وارد شدن به یک سایت را داشته باشید. در این سایت انواع مطلب ها و متن هایی را مشاهده می کنید که ممکن است ترغیب کننده به نظر برسند و با کلیک بر روی آن ها، به سایت تبلیغ کننده متصل می شوید.

این مدل تبلیغات بنری و محتوایی هستند. با استفاده از لینک، آدرس، عکس و… فرد و بازدید کننده را به سایت خود متصل می کنند. در کل راهکارهای بسیاری برای شناخته شدن برند از طریق تبلیغات با محتوا وجود دارد که سایت مثالی از آن ها بود.

روش های دیگری مثل سئو، اینفلوئنسر مارکتینگ و… نمونه ای از این روش ها می باشند که تاثیر بسیاری دارند. در واقع برای دیده شدن و افزایش فروش، می توان گقت تبلیغات بزرگترین دلیل هستند که حتی قبل از شروع به کار، باید برای آن برنامه ریزی کرد تا با انتخاب یک روش درست، برند به خوبی دیده و شناخته شود.

لازم به ذکر است که تبلیغات با محتوا و بازاریابی محتوا تفاوت بسیاری دارند. بازاریابی محتوا برای به دست آوردن مشتری جدید است. اما تبلیغات محتوایی اینگونه نیست و همان طور که ذکر شد، برای دیده شدن محصولات، برند یا شرکت از این روش استفاده می کنند.

به عنوان مثال در اینستاگرام بدون شک اینفلوئنسرهایی را مشاهده نموده ایم که با تولید یک ویدیو جالب، سعی در معرفی محصولی دارند. این کار همان تبلیغات با محتوا است که افراد و بلاگر ها با تولید محتوای فیلم یا عکس، تبلیغات خود را انجام می دهند.

چرا از تبلیغات محتوایی استفاده می شود؟

تبلیغات با محتوا مزایا و اهدافی به دنبال دارد. برخی از این اهداف و مزایا عبارت اند از:

  • به وجود آمدن وفاداری
  • افزایش فروش در مدت بسیار کم
  • افزایش آگاهی در ارتباط با برند
  • افزایش تعداد موقعیت های فروش در خصوص کالا و اجناس
  • مشتریان مشتاق

چه تفاوتی در بین تبلیغات همسان و تبلیغات محتوایی وجود دارد؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است برخی از افراد، دچار مشکل شوند؛ تفاوت بین تبلیغات همسان و تبلیغات با محتوا است‌. تبلیغات همسان، شاید جزو یکی از روش های نسبتا خوب محسوب شود، اما با نگرشی دقیق تر، می توان متوجه شد که اکثر کاربران در این نوع تبلیغ، اهمیت چندانی به آن نمی دهند‌.

از همین رو تبلیعات محتوایی که از طریق فضای مجازی و تولید محتوا صورت می گیرد، به وفور تاثیر بسیار زیادی بر روی جذب مخاطبان و ببینده ها دارد. پس در پاسخ به این که تفاوت تبلیغات همسان و محتوایی چیست؟ می توان عرض کرد تبلیغات محتوایی با تولید محتواهایی مختلفی صورت می گیرند. اما تبلیغات همسان اینگونه نیستند.

روش های استفاده از تبلیغات محتوایی چگونه است؟

روش های متفاوتی برای تولید کردن تبلیغات با محتوا وجود دارد. به عنوان مثال تولید ویدیو، عکس، اطلاعات گرافیکی، سئو و… نمونه ای از این روش ها می باشند. به تبلیغات ویدیویی محتواهایی گفته می شود که در بالا مثال زدیم و معمولا در فضاهای مجازی مثل اینستاگرام و.. صورت می گیرد.

تبلیغات با کمک اطلاعات گرافیکی هم بنا بر روش ها و ترفندهای گرافیکی، سعی می کند تا مطلب را به درک بهتری برساند‌. تبلیغات سئو هم به محتواهای متنی و… گقته می شود. معمولا در این مدل تبلیغات لینک هایی وجود دارد که به سایت اصلی متصل می شوند. یا اگر محتوا برای سایت تولید شده باشد، با معرفی محصولات و اجناس، آن ها را به مخاطبان معرفی می کنند.

محصولات مرتبط:

مقالات مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =

مطالب مرتبط

اصول سئو

اصول سئو

اصول سئو اصول سئو SEO به تمامی عملیاتی اطلاق می شود که می تواند یک سایت را ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
بازاریابی محتوایی

نکات مهمی که در بازاریابی محتوایی باید مورد توجه قرار بگیرد

کسب و کارها در سال های اخیر تغییرات گسترده ای در بخش های مختلف داشته اند. یکی ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۰ آذر ۱۴۰۰
لینکدین

لینکدین

امروزه ساعت­های زیادی را صرف دنیای مجازی می­کنیم. این گشتن در اینترنت فقط جنبه­ی سرگرمی ندارد. با ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۹ تیر ۱۳۹۹