جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خدمات سئو چیست

تیم تحریریه عصرینو
۲۱ فروردین ۱۴۰۱
خدمات سئو

امروزه شرکت ها و مجموعه هایی به وجود آمده اند که در خصوص تولید و خدمات سئو فعالیت دارند. در واقع سئو یک کار تخصصی است که باید حتما توسط افراد مجری در این زمنیه انجام شود. برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل، از سئو استفاده می شود.

از آنجایی که امروزه اکثر سایت ها از طریق گوگل و اینترنت در آمدی کسب می کنند، می توان گفت بالا بودن امتیاز سایت ها در گوگل اهمیت بسیاری دارد‌. استفاده کردن از کلمات کلیدی به درستی در خدمات سئو، باعث می شود تا در هنگام سرچ، سایت ها به رتبه اولی که برای افراد نمایش داده می شوند، نزدیک تر شوند.

خدمات سئو چیست؟

در شرح کلی به اینکه خدمات سئو چیست؟ می توان گفت به خدمات کلی سایت ها، سئو گفته می شود. حال می تواند این موضوع تولید محتوای متنی، تصویری و… باشد. یک شرکت سئو، از افراد مختلفی تشکیل می شوند. کسانی که در خصوص تولید محتوای متنی فعالیت دارند، سئو کار نام دارند. برای تولید محتوای متنی، با استفاده از کلمات کلیدی معین شده که در موتور جستجو گوگل که سرچ بیشتری شده اند، آن ها را تولید می نمایند.

در واقع اهمیت این کلمات کلیدی در خدمات سئو اهمیت بسیاری دارد و با توجه به همین کلمات موتور جستجو گوگل، سایت ها را به افراد مختلف نشان می دهد. لازم به ذکر است که خدمات سئو برای هر سایتی الزامی است. یعنی هیچ وب سایتی را نمی توان مشاهده نمود که با خدمات سئو آشنایی ندارد و یا اینکه از آن ها برای ارتقا سایت خود استفاده نمی کند. حال در کل سئو دو نوع دارد که در ادامه به توصیح آن ها می پردازیم.

خدمات سئو سفید، به خدماتی گفته می شود که تمام محتوای تولید شده در آن مطابق با سایت ها و ابزارهای گوگل هستند. اینگونه با پیروی کردن از الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل که معمولا هر چند سال این قوانین و الگوریتم ها تغییر می کنند، سایت ها می توانند رتبه بالاتری را به دست آوردند. البته باید توجه داشت خدمات سئو تولید شده، باید حتما مطابق با استانداردها و ابزارهای گوگل باشد.

کپی، استفاده از محتواهای غیر متعارف و.. باعث می شود تا سایت از نظر رتبه بندی در گوگل افت کند و به جز دسته سایت های بلاک شده تبدیل شود. برای تولید کردن محتواهای سئو طبق استانداردهای گوگل، باید حتما به آپدیت های جدید این شرکت در خصوص خدمات سئو و تولید محتوا توجه داشت.

خدمات سئو سیاه هم به خدماتی گفته می شود که کاملا برعکس سئو سفید است. یعنی شرکت هایی که در خصوص تولید محتوا و سئو فعالیت دارند، با استفاده از ترفندها و روش هایی سعی در فریب گوگل و موتور ابزارهای آن ها دارند. البته لازم به ذکر است که شاید استفاده از خدمات سئو سیاه تا مدتی باعث شود تا سایت ها رتبه بندی خوبی را به دست آوردند، اما پس از مدتی که گوگل متوجه این موضوع و ترفندهای استفاده شده، شود؛ سایت ها را کلا مسدود ساخته و آن ها را حتی اگر رتبه بسیار بالایی هم داشته باشند، از موتورهای جستجو به طور کلی حذف می کند.

منظور از خدمات سئو چیست؟

در کل خدمات سئو، جزئیات و ترفندهای بسیاری دارد. تمامی این خدمات برای بهبودی سایت ها در گوگل و موتورهای جستجو می باشد. حال برخی از مهم ترین خدمات سئو شامل:

مدیریت کردن و تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مهم ترین باخدمات سئو می باشد. با استفاده از جمله بندی مناسب، استانداردها و همچنین کلمات کلیدی، سئو کار محتوا را تولید نموده و سپس آن در سایت مد نظر قرار داده می شود. محتواهای سئو شده، باید کاملا مطالبق با استانداردهای گوگل نوشته و طراحی شوند تا جزو خدمات سئو سیاه قرار نگیرند.

حل مشکلات فنی وب سایت ها

مجموعه ای که در خصوص باخدمات سئو فعالیت دارد، باید به خوبی تمام مشکلات فنی سایت ها را برطرف کند تا مشکلاتی در خصوص تولید محتوا به وجود نیاید. تا زمانی که سایت ها دارای مشکلات فنی و… باشند، استفاده از آن ها بی معنی است. برای برطرف کردن مشکلات فنی، باید حتما این کار توسط شرکت های مجرب باخدمات سئو انجام گیرد.

خدمات مرتبط:

مدیریت شبکه های اجتماعی

تولید محتوا

مقالات مرتبط:

انواع سئو مارکتینگ

بررسی اهمیت لینک سازی داخلی

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

مطالب مرتبط

متا دیسکریپشن

نکات ریز و درشت کاربردی برای نوشتن متا دیسکریپشن

متا دیسکریپشن یک تگ HTML است که موتورهای جستجو از جمله گوگل اغلب آن را در زمانی ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۱ دی ۱۴۰۰

طراحی سایت

نخستین وب سایت توسط تیم برنرزلی در سال ۱۹۹۱ طراحی شد. در ابتدا برای طراحی سایت از کدهای ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۷ شهریور ۱۳۹۹
تولید محتوا چیست

تولید محتوا چیست؟ + اصول آن و تاثیری که روی کسب و کار ها می گذارد

در دنیای امروز  عصر تکنولوژی، محتوا تقریبا در هر جنبه ای از زندگی مدرن یافت می شود. ...
نویسنده
۱۰ فروردین ۱۴۰۲