جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

پکیج طلایی طراحی سایت آموزشی (نمونه کارها + قیمت + سفارش )

همه ما می دانیم که این روزها تلفن همراه، تبلت، رایانه های رومیزی و اپلیکیشن های مختلف جایگزین تخته سیاه های معمولی شده اند. بنابراین، داشتن وب سایتی که برتر از هر وب سایت دیگری در این حوزه باشد، بسیار حیاتی و مهم است. پس، برای همه مؤسسات آموزشی، طراحی سایت آموزشی، ضروری بوده تا بتوانند حضور پر رنگ تری در فضای وب داشته باشند. از طرفی، داشتن وب سایت از نظر دانش آموزان و معلمان نیز مفید بوده و بهترین راه برای آموزش موثر و آگاهی از خبرها و مطالب مهم و ضروری است.

نحوه طراحی و توسعه سایت آموزشی

نحوه طراحی و توسعه سایت آموزشی

از آنجایی که می‌ دانیم دانش ‌آموزان از دستگاه‌ های مختلف مانند موبایل، لپ‌ تاپ، رایانه‌ های رومیزی و تبلت ‌ها برای آموزش آنلاین استفاده می کنند. بنابراین، تیم طراحی سایت عصری نو، تمام نیازهای صنعت آموزشی را برآورده می کند و وب سایتی را طراحی می کنند تا شما از دیگر رقبا متمایز شوید.

آشنایی با مراحل طراحی سایت آموزشی در مجموعه عصری نو

  • تحلیل و بررسی رقبای سرسخت

مشاوران ما پس از برگزاری یک جلسه حضوری، درک دقیقی از کسب و کار شما پیدا می کنند. ما همچنین تمامی رقبای شما را قبل از طراحی وب سایت آموزشی بررسی کرده تا بهترین پلن را برای ساخت سایت آموزشی شما در نظر بگیریم.

  • رد و بدل بهترین ایده و زدن جرقه نهایی!

در مرحله بعد، بر اساس صحبتی که با مشاوران ما داشتید، طراحان لیستی از طرح های مناسب برای طراحی سایت آموزشی را در اختیار شما قرار می دهند تا طرح نهایی خود را انتخاب کنید و اگر ایده جدیدی دارید با آن ها به اشتراک بگذارید.

  • توسعه و استارت سایت آموزشی

پس از تایید نمونه طرح هایی که توسط طراحان خود به اشتراک گذاشته ایم، کار بر روی توسعه کامل وب سایت را آغاز خواهیم کرد.

  • تحویل وب سایت آموزشی در سریع ترین زمان

ما طراحی سایت آموزشی را همانطور که در جلسه مشاوره وعده داده شده، طبق زمان مشخص، تحویل خواهیم داد و تغییرات لازم را در صورت نیاز و طبق خواسته شما انجام داده و وب سایت شکیل و کاملی را به شما تحویل می دهیم.

مهارت طراحان حرفه ای سایت و توجه به جزئیات در زمان طراحی

مهارت طراحان حرفه ای سایت و توجه به جزئیات در زمان طراحی

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت آموزشی

شیوه های طراحی وب در طول سال ها تغییر کرده است. شاید روش های چند سال پیش امروزه دیگر قابل اجرا نباشند. برای مثال، طراحی‌ وب ‌سایت آموزشی که سازگار با موبایل نیستند، اکنون منسوخ شده‌ است. با توجه به تعداد کاربران موبایلی که به شبکه جهانی وب متصل می شوند، اکنون ساخت وب سایت آموزشی سازگار با موبایل ضروری است.

  • آشنایی با انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ

یکی از مهم ترین ویژگی های یک شرکت طراحی و توسعه سایت آموزشی، آشنایی با سایر خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ است. به عنوان مثال، اگر یک شرکت به سئو سایت نیز تسلط داشته باشد، می تواند طراحی یک سایت را نیز بر اساس اصول سئو انجام دهد.

  • داشتن نمونه کارهای حرفه ای

شما باید به نمونه کارهای گذشته بهترین شرکت طراحی سایت آموزشی نگاه دقیق تری بیندازید. آن ها چیزهای زیادی را در مورد آنچه یک شرکت طراحی سایت می تواند انجام دهد، می گویند. همچنین، سعی کنید ببینید که آیا وب سایت مشتریان قبلی آنها اشکالاتی دارد یا از نظر زیبایی، جذاب است.

طراحی سایت آموزشی توسط بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی سایت آموزشی توسط بهترین شرکت طراحی سایت

  • تیم حرفه ای طراحان وب

هر چه طراحان وب با تجربه تر روی یک پروژه کار کنند، می توان کارها را سریع تر انجام داد. به همین دلیل است که وجود یک تیم طراحی قوی اهمیت زیادی دارد. بنابراین، باید گفت که بهترین شرکت طراحی‌ وب سایت‌ آموزشی‌، نام طراحان وب خود را به نمایش می گذارد.

با توجه به ویژگی های گفته شده، مجموعه عصری نو از طراحان UI/UX، توسعه دهندگان وب، نویسندگان محتوا و طراحان گرافیک برای ارائه بهترین خدمات در حوزه طراحی سایت آموزشی، تشکیل شده است. به همین دلیل با افتخار می گوییم که مجموعه عصری نو، با داشتن کادری قوی و مجرب از برنامه نویسان متخصصان حوزه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی، برنامه نویسی، طراحی اپلیکیشن و تولید محتوا فارسی، انگلیسی، عربی و.. از جدیدترین فناوری ‌ها و تکنیک ها برای جلب رضایت مشتریان استفاده می کند.