جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی سایت رایگان به چه صورت است؟

نویسنده
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
طراحی سایت رایگان

اگر قصد انجام طراحی سایت رایگان را دارید، می توانید راه های مختلفی را امتحان کنید. برای طراحی سایت دو راه در پیش روی شما قرار دارد. روش اول به این صورت است که شما می ‌توانید کار را به دست طراحان خبره بسپارید. در راه حل دوم نیز خودتان می توانید دست به کار شوید. قطعاً راه دوم معایب بسیار زیادی به همراه خواهد داشت که در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

برای ساختن وب سایت لازم است تا اکانتی در گوگل داشته باشید. بخش دوم این است که می توانید به قسمت های مختلف سایت مراجعه کرده و بعضی از قسمت ‌های سایتی که قرار است بسازید مانند بخش محتوا یا هدر را تغییر دهید.

در طراحی سایت رایگان صفحه اول سایت به قدری مهم بوده که افراد با رعایت نکردن نکات مهم مربوط به این قسمت تا چندین ماه نمی توانند سایت خود را وارد صفحه اول گوگل نمایند؛ بنابراین لازم است تا حوصله به خرج دهید و علاوه بر تولید متن های سئو شده، عکس های با کیفیت و مناسبی را نیز در سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت رایگان ممکن است چه خطراتی در پی داشته باشد؟

ما در این مقاله قصد داریم تا بسیاری از افراد را با معایب طراحی سایت رایگان آشنا سازیم. در همین راستا این موضوع را برای شما شفاف کرده و شما را آگاه می کنیم تا بتوانید در مورد این موضوع تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایید.

گاهی اوقات بعضی از افراد به دلیل منفعت خود به شما پیشنهاد می دهند که از خدمات رایگان آن ها استفاده کنید؛ در صورتی که بیشتر اوقات بک لینک هایی در سایت شما قرار می گیرند که به سایت آسیب وارد کرده و خسارتی را به بار خواهند آورد. بنابراین نه تنها از لحاظ زمانی بلکه از لحاظ مادی نیز به شما آسیب وارد خواهند کرد.

طراحی سایت رایگان چه معایبی دارد؟

 اگر قصد دارید تا خودتان برای طراحی سایت رایگان اقدام نمایید، بهتر است موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

  1. امکان این که بتوانید چندین منو برای سایت خود طراحی کنید وجود نخواهد داشت.
  2. نمی توانید در آن فایلی را آپلود کنید.
  3. گاهی بسیاری از مشاغل ترجیح می ‌دهند که در کنار محصولات خود وبلاگی داشته باشند. چنانچه سایت را خود بدون هیچ آگاهی طراحی کرده باشید، نمی ‌توانید همچنین وبلاگی را در آن قرار دهید.
  4. المان هایی که می بایست در سایت شما وجود داشته باشند به حداقل ممکن کاهش می یابند.
  5. فونت های موجود در سایت شما بسیار محدود شده یا گاهی اوقات به سختی می توانید از آن ها استفاده کنید؛ چرا که بیشتر این فونت ها برای سایت های فارسی ساخته نشده اند.

وردپرس گزینه ای مناسب برای ساخت یک سایت رایگان است

یکی از قوی ترین و کاربردی ترین پلتفرم های وبلاگ نویسی در کل جهان نرم افزار وردپرس است؛ که تقریباً بیشتر سایت ها با استفاده از این نرم ‌افزار طراحی سایت رایگان انجام می دهند.

وردپرس نرم افزار طراحی سایت

وردپرس نرم افزار طراحی سایت

این نرم ‌افزار به گونه ای ساخته شده است که افراد حتی بدون داشتن علم برنامه نویسی نیز می توانند از آن استفاده کرده و سایتی را به صورت رایگان طراحی نمایند. در وردپرس صفحات وب می توانند از یکدیگر جدا شوند و این نرم افزار این قابلیت را داشته تا پست ها را به صورت اتوماتیک به یکدیگر لینک دهد. در نهایت وردپرس یک سری سایدبار هایی را ایجاد می کند که شما می‌توانید آرشیو مطالب را در آن مدیریت کنید.

این نرم ‌افزار با برخورداری از قابلیت هایی خاص این امکان را برای شما فراهم می سازد تا با استفاده از آن بتوانید در کمتر از یک ساعت طراحی سایت رایگان را انجام دهید. نصب این برنامه کار سختی نیست و هنگامی که با آن کار می کنید هیچ باگ ریز یا بسیار درشتی را در آن مشاهده نخواهید کرد.

برای طراحی‌ سایت‌ بهتر است با یک متخصص با تجربه مشورت کنید

مشورت کردن با تیم طراحان سایت به شما کمک خواهد کرد که کسب و کار خود را به شکل درستی گسترش دهید. آن ها به شما کمک می ‌کنند که مشکلات را شناسایی نمایید و مشتریان خود را افزایش دهید. قبل از این که بخواهید برای کسب و کار خود سایتی را طراحی کنید، بهتر است در همان حوزه مشاوره ای را انجام داده تا از لحاظ مالی یا حتی زمانی متضرر نشوید.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

هزینه ساخت سایت چقدر است؟

شما برای برخورداری از سایتی که بتواند در صفحات اول گوگل هنگامی که افراد دیگر مطالبی مشابه مطالب سایت شما را سرچ می کنند، ظاهر شود؛ قطعا باید هزینه ای را بپردازید. البته منظور از این جمله این نیست که شما باید هزینه زیادی برای داشتن یک سایت در نظر بگیرید؛ بلکه به این منظور بوده که لازم است هزینه ای را پرداخت نمایید تا طراحان بتوانند سایت کاربردی را به شما تحویل دهند که قطعا چندین برابر از طراحی سایت رایگان بهتر و سودمندتر خواهد بود.

 

خدمات مرتبط:

مقالات مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 4 =

مطالب مرتبط

قابلیت ارتقای سایت طراحی شده

قابلیت ارتقای سایت طراحی شده در آینده چگونه است؟

اگر سایت خود را به وردپرس طراحی کرده‌اید، باید بدانید که قابلیت ارتقای سایت طراحی شده با ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۷ اسفند ۱۳۹۹
درخواست بررسی وب سایت

ثبت درخواست بررسی وب سایت برای افزایش سرعت ایندکس

یکی از مشکلات رایج برای انتشار مطالب در سایت، مدت زمان ایندکس طولانی مطالب از طرف گوگل ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۹ آذر ۱۴۰۰
سفارش تولید محتوا

 همه چیز درباره سفارش تولید محتوا

در مورد سفارش تولید محتوا چه می دانید؟ اینترنت به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی همه ما ...
نویسنده
۰۹ شهریور ۱۴۰۲