جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی سایت شرکتی و ضرورت آن

آیا هر کسب و کاری به طراحی سایت شرکتی نیاز دارد؟

تمامی شرکت ها فارغ از زمینه کاری که دارند، حتماً باید برای خود سایتی طراحی کنند تا بتوانند محصولات، خدمات و مشخصات شرکت خود را در آن درج کنند. طراحی سایت شرکتی این امکان را فراهم می کند که مشتریان اطلاعات مفیدی در مورد شرکت مد نظر کسب کنند. شرکت ها با طراحی‌ و استفاده از سایت‌ می توانند سریع تر و بهتر با مشتریان خود در ارتباط باشند.

طراحی سایت شرکتی و ضرورت آن

مجموعه عصری نو با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله خود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای طراحی‌ وب سایت‌‌ شرکت‌ شما باشد. این مجموعه با ترکیب ایده های خلاقانه و بهره گیری از تخصص چندین ساله خود، گزینه ایده آلی در زمینه طراحی سایت برای شرکت شما خواهد بود.

اهداف مختلف طراحی سایت شرکتی

هر شرکت برای دستیابی به اهداف مختلفی به طراحی سایت و استفاده از آن اقدام می کند. از مهم ترین اهداف طراحی سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان بروزرسانی کاتالوگ
  • ارائه سرویس و خدمات مختلف برای مشتریان
  • نمایش محصولات و ویژگی آن ها
  • ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان
  • معرفی بهتر شرکت
  • افزایش اعتبار شرکت
  • پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
  • و…

به طور کلی مشتریان یک شرکت، با بازدید از وب سایت ارتباط بهتر و نزدیک تری را با شرکت برقرار می کنند. این کار باعث افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات شرکت می شود و نوعی حس اطمینان و اعتماد را در مشتریان ایجاد می کند.

اهمیت طراحی سایت برای شرکت

در دنیای امروزی تکنولوژی حرف اول را می زند و بستر اینترنت مدام در حال پیشرفت و توسعه است. بسیاری از انسان ها دوست دارند اطلاعات مد نظر خود در مورد محصولات و خدمات یک شرکت را به طور آنلاین و در همان لحظه مشاهده کنند. از این رو سایت برای یک شرکت به عنوان یکی از رکن های مهم و ستون های شرکت در دنیای مجازی شناخته می شود.

به دلیل اهمیت بالای یک سایت لازم است تا طراحی‌ و راه اندازی سایت‌ شرکتی‌ توسط افراد متخصص انجام شود تا یک وب سایت با کیفیت برای ارائه خدمات و محصولات خود در اختیار داشته باشید.

مراحل طراحی‌ وب‌ سایت‌ شرکتی‌

فرایند طراحی‌ سایت‌ شرکتی‌ به طور معمول در چندین مرحله مختلف انجام می شود. شایان ذکر است که تمامی مراحل طراحی‌ سایت‌ برای شرکت شما توسط مجموعه عصری نو انجام شده و نیازی به استفاده از هیچ خدمات دیگری نخواهید داشت. به عنوان یک نکته مهم در نظر داشته باشید که مجموعه عصری نو، ایده ها و تجربه خود را با سلیقه شما ترکیب می کند تا علاوه بر برخورداری از سایت دلخواه، بتوانید از تمام مزایا آن نیز بهره مند شوید.

مراحل طراحی وب سایت شرکتی

بهینه سازی وب‌ سایت‌ های شرکتی‌

یکی از بهترین راه های جذب مخاطب و تبلیغات یک شرکت، طراحی سایت و بهینه سازی آن است. طراحی‌ و استفاده از یک سایت‌ شرکتی‌، تنها برای مشتریان  شرکت است. یعنی تنها کسانی از سایت شما استفاده خواهند کرد که قبلاً با شرکتتان آشنا شده اند.

بهینه سازی وب سایت های شرکتی

برای جذب مخاطب جدید و افزایش مشتریان خود بایستی بر روی بهینه سازی سایت تمرکز کنید. به این معنا که محتوا سایت خود را بر اساس الگوریتم های گوگل تولید کنید تا جزو سایت های برتر موتور جست و جو گوگل قرار بگیرید. یکی از ویژگی های بارز مجموعه عصری نو، استفاده از جدیدترین دانش تولید محتوا است. از این رو محتوا هایی که بر روی سایت شما قرار خواهند گرفت، باعث بهبود رتبه سایت و افزایش بازدید آن می شود.

امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت شرکتی

با طراحی‌ یک سایت‌ برای شرکت‌ خود می توانید گزینه های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه دهید. از مهم ترین امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)، برای سازگاری سایت با تمام دستگاه ها
  • صفحه درباره ما، برای ارائه تاریخچه و سوابق فعالیتی شرکت
  • صفحه ارتباط با شرکت، برای ارسال پیشنهادات و شکایات
  • گالری از مجموعه تصاویر و راهنمای استفاده از محصولات
  • پرسش و پاسخ مشتریان
  • پشتیبانی مشتریان به صورت آنلاین
  • سفارش گیری و محاسبه قیمت محصولات و خدمات

پاسخ بدون شک مثبت است. اگر تا به حال کسب و کار خود را به صورت سنتی پیش برده اید، حالا وقت تغییر است. امروزه خریداران عادت دارند قبل از خرید به صورت حضوری ابتدا تحقیقات لازم را در وب سایت های مختلف انجام می دهند. اگر شما وب سایت ندارید، کسب و کار شما مطابق با استانداردهای مدرن و حرفه ای نیست. در اولین فرصت اقدام به طراحی سایت شرکتی کنید و با به روز رسانی و بهبود آن، شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشید.

مزایای طراحی سایت شرکتی

یک وب سایت تجاری می تواند یک صفحه با نام تجاری کسب و کار شما، معرفی شما، اطلاعات ضروری و جزئیات تماس با شما و همچنین یک فروشگاه آنلاین کامل باشد.

برخی از مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما عبارتند از:

  • داشتن یک فروشگاه دیجیتال برای کسب و کار شما
  • دستیابی به مخاطب جهانی
  • کمک به مشتریان برای دسترسی به محصولات یا خدمات شما در هر مکان و هر زمان
  • استفاده از سایت برای بازاریابی فروش و تبلیغ محصولات و خدمات خود
  • افزایش تعامل با مشتری
  • مطرح شدن نام تجاری و شهرت شما
  • افزایش بهره وری و کارایی کسب و کار شما

مهم است که قبل از طراحی سایت شرکتی خود تحقیق کنید. گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب کسب و کار شما باشد و مخاطبان اصلی شما را هدف قرار دهد.

چگونه وب سایت تجاری حرفه ای داشته باشیم؟

یک وب سایت بیزینسی با ظاهر زیبا به شما کمک می کند تا در نزد مشتریان جدید معتبر به نظر برسید و اعتماد به برند شما افزایش می یابد. چند راه مختلف برای حرفه ای جلوه دادن وب سایت شما وجود دارد. اول، یک آدرس وب سایت مناسب. دامنه مناسب به مشتریان کمک می کند مطمئن شوند وارد وب سایت شرکتی رسمی شما شده اند. سپس، از یک طراحی با کیفیت و حرفه ای استفاده کنید و در صورت داشتن لوگو و رنگ سازمانی ثابت، از آن ها در طراحی سایت شرکتی خود استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما به روز است و هنگامی که افراد با شما تماس می گیرند به سرعت پاسخ دهید. همچنین می توانید نظرات مشتریان را به سایت خود اضافه کنید تا مردم بدانند که شما خدمات ممتازی ارائه می دهید.

سفارش طراحی سایت شرکتی

سفارش طراحی سایت شرکتی

ویژگی های برتر وب سایت وردپرسی

  • دامنه سفارشی:

آدرسی را انتخاب کنید که اشتراک گذاری و به خاطر سپردن آن آسان باشد.

  • طراحی حرفه ای:

طرح های مدرن و مناسب بهترین برداشت ذهنی را در مخاطب ایجاد می کنند. در عصری نو، کافیست شما از کسب و کار خود به ما بگویید، ما بهترین طرح سفارشی با رنگ بندی مناسب را به شما پیشنهاد می دهیم.

  • گالری تصویر:

عکس های مناسب و حرفه ای آپلود کنید، تصاویری به کار ببرید که به بهترین نحو کسب و کار شما را معرفی کند. ما فضای ذخیره سازی کافی در اختیار شما قرار می دهیم.

  • ویرایش سریع و آسان:

طراحی سایت شرکتی با وردپرس، به شما این امکان را می دهد که به راحتی از طریق دسکتاپ یا موبایل، وب سایت شرکتی خود را به روز کنید و محتوا و تصاویر جدید اضافه کنید.

وب سایت اختصاصی کسب و کار شما

وب سایت اختصاصی کسب و کار شما

هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

برای داشتن وب سایت لازم نیست کسب و کار شما به نقطه اوج برسد و سپس برای داشتن یک وب سایت تجاری اقدام کنید، بلکه از زمانی که شروع به کار می کنید شما به یک وب سایت اختصاصی نیاز دارید. وب سایت بستری است که مشتری شما را پیدا می کند، با شما ارتباط برقرار می کند و محصولات شما را خریداری می کند. پس سفارش ‌طراحی وب سایت ‌شرکتی یک سرمایه گذاری در کسب و کار است.

شما در هر مرحله از کار خود باشید با کمک متخصصان تیم عصری نو، می توانید وب سایتی متناسب داشته باشید و هر زمان که بخواهید آن را ارتقا دهید.

پیشرفت کسب و کار با طراحی سایت شرکتی

پیشرفت کسب و کار با طراحی سایت شرکتی

سفارش وب سایت شرکتی

تخصص عصری نو کمک به رشد کسب و کار شما در دنیای دیجیتال است. هر کسب و کاری برای پیشرفت لازم است با دنیای مدرن همراه شود. تیم متخصص عصری نو با 18 سال سابقه کار حرفه ای، امکان ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی اختصاصی، با طراحی فوق العاده، رعایت اصول سئو، سرعت و عملکرد مناسب و ویژگی های ممتاز دیگر را برای شما فراهم کرده است. کافیست همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

 

خدمات مرتبط:

مقالات مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =