جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

متن تبلیغاتی خود را به ما بسپارید و از فروش بیشتر خود لذت ببرید

تیم تحریریه عصرینو
۳۱ شهریور ۱۴۰۲
متن تبلیغاتی

با توجه به رونق کسب و کارهای اینترنتی، امروزه کمتر کسی را می بینید که از اهمیت نوشتن متن تبلیغاتی یا کپی رایتینگ مطلع نباشد. قطعاً شما هم در گوشه کنار شهر، تابلوهای خیابان ها، پیامک های تلفنی، دیوارنویسی ها و دیگر راه‌های تبلیغاتی را دیده اید که در عین سادگی و کوتاهی، بسیار تأثیرگذار هستند.

شاید فکر کنید به دلیل کوتاهی این متن ها، نیازی به تفکر نیست؛ اما تیم بزرگ عصری نو اینجاست تا به شما نشان دهد دنیای کپی رایتینگ، چه قدر بزرگ و پیچیده است. در این مقاله، یاد می گیریم متن تبلیغاتی چیست، شیوه نوشتن متن تبلیغاتی به چه صورت است و طریقه نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری چگونه است.

از سوی دیگر نیز با تکنیک هایی آشنا می شویم که تیم ما در نوشتن متن های تبلیغاتی به کار می گیرد و کسب  کار را به سمت فروش بیشتر سوق می دهد. به همین جهت، شما می توانید با آگاهی کامل و خیالی آسوده، کار را به دست افراد مجرب ما بسپارید و از نتیجه نهایی کار لذت ببرید.

تکنیک هایی کاربردی جهت نوشتن متن تبلیغاتی و مؤثر

از اهمیت متن تبلیغات همین قدر بگوییم که طبق تحقیقات انجام شده، بیش از 60 درصد فروش محصول، بستگی به تبلیغات آن محصول دارد. نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که علاوه بر شما، رقبایتان هم از این موضوع آگاه اند. از همین رو، باید همواره در تلاش باشید که بهترین و خلاقانه ترین متن را به مشتریان خود ارائه دهید تا آن ها را جذب خود کرده و فروشتان را چند برابر کنید. چند نمونه از تکنیک هایی که مجموعه ما با رعایت آن ها بهترین نتیجه را رقم می زند با یکدیگر ببینیم:

بیشتر بخوانید: با استفاده از تبلیغات با محتوا، افزایش فروش را در یک ماه چند برابر کنید!

  • سادگی و کوتاهی، در کنار جذابیت

برای نوشتن متن تبلیغاتی، نباید از کلمات زیاد و متنی بلند بالا استفاده شود. توجه داشته باشید که بیشتر مردم، از پیامک های تبلیغاتی خسته و فراری اند. اگر متن شما بلند باشد، بی شک کسی آن را نخواهد خواند. از همین رو، ما همواره در تلاشیم تا متنی کوتاه، جذاب و قابل فهم را در ساده ترین شکل ممکن به مشتری ها ارائه دهیم.

  • باید به نیاز مشتری توجه شود، نه عقیده کارفرما

یکی از مشکلاتی که در میان فروشنده ها وجود دارد، این است که برای نوشتن متن تبلیغاتی، به نیاز مشتری توجه نمی کنند. آن ها تنها، محصولی را که دارند، در نظر می گیرند و می خواهند هر طور شده، آن را بفروشند؛ در صورتی که برای جذب توجه مشتری باید ببینید او به چه چیزی نیازمند است. آیا مفهومی که می خواهید برسانید، برای او نیز قابل درک خواهد بود؟ در این راستا، مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد.

  • استفاده از یک عنوان گیرا و جذاب

عنوان یک مطلب، اولین چیزی است که مشتری با آن مواجه می شود؛ بنابراین، باید در انتخاب آن بسیار دقت شود تا نتیجه به گونه ای باشد که ذهن مخاطب را درگیر کند. درگیری ذهن، منجر به تشویق برای خواندن ادامه متن می شود؛ از همین رو، تیم خلاق ما همیشه در تلاش است تا بهترین عنوان ها را برگزیند.

بیشتر بخوانید: پیشرفت با تبلیغات ارزان با محتوا تنها در یک ماه

  • شفافیت و ابهام در کنار یکدیگر

شاید این پارادوکس عجیب باشد و در ابتدا آن را درک نکنید؛ اما در نوشتن متن تبلیغاتی، باید به دو مورد توجه کنیم: یک این که فراموش نکنید همیشه جذابیت در ابهام است و دو این که برای جلب توجه مخاطب نباید او را گیج کنید.

شاید برایتان سؤال باشد چگونه می توان این دو را در کنار یکدیگر داشت. در پاسخ، نمونه ای از متن تبلیغاتی را که آن را طراحی کردیم، برای شما بازگو می کنیم. به جمله زیر توجه کنید:

%۵۰ تخفیف آخر فصل“؛ وقتی مخاطب این جمله را بر صفحه موبایل خود می بیند، شاید در ابتدا برایش واضح نباشد شما 50 درصد تخفیف را بر روی چه چیزی اعمال کرده اید؛ اما قطعاً می داند نصف شدن قیمت پدیده جذابی است!

متن تبلیغاتی برای فروشگاه

متن تبلیغاتی برای فروشگاه

  • استفاده از پیام های فرعی علاوه بر پیام اصلی

مثلاً شما می خواهید تا ما در رابطه با یک یخچال، متن تبلیغاتی بنویسیم. پیام اصلی، یخچال است؛ اما در کنار آن از کلماتی مانند جادار، زیبا، مطمئن و غیره نیز به عنوان پیام فرعی استفاده می کنیم تا جذابیت بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

  • ایجاد یک تصویر از محصول در ذهن مشتری

بیشتر مردم دوست دارند قبل از خرید و حتی فکر کردن به آن، یک تصویر از محصولی که تبلیغ آن را می شنوند، داشته باشند. از همین رو، ما همواره تلاش می کنیم تا در نوشتن متن های تبلیغاتی، یک تصویر از محصول را در ذهن مخاطب به وجود آوریم.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی تبلیغات بنری در سایت

  • تضمین و تعهد

انسان ها ذاتاً دوست دارند هیچ شک و شبهه ای راجع به هیچ چیز در ذهنشان باقی نماند. از همین رو، جلب اعتماد آن ها می تواند یکی از پل های موفقیت، برای تبدیل مخاطب به مشتری باشد. در همین راستا، در متن های تبلیغاتی، همواره نماد اعتباری از فروشگاه‌تان را ذکر خواهیم کرد تا مخاطبان، اعتماد کافی را به دست آورند.

کاربرد متن تبلیغاتی چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوشتن متن تبلیغاتی، چه اثر و کاربردهایی خواهد داشت. برای مثال، شما کسی هستید که لوازم آرایشی و بهداشتی می فروشد. از آن جایی که بازار این محصول بسیار گسترده است، رقبای زیادی برای کسب و کار شما وجود دارد.

مزایای متن تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار

مزایای متن تبلیغاتی برای توسعه کسب و کار

اما موضوع جایی متفاوت می شود که شما می خواهید رتبه خود را بالاتر ببرید و از رقبای خود پیشی بگیرید. دقیقاً در این نقطه است که کاربرد متن تبلیغاتی عیان می شود. با داشتن تبلیغات مؤثر و اصولی، می توانیم افراد زیادی را به سمت محصولاتمان سوق دهیم.

توجه کنید که امروزه، اکثر انسان ها بیشتر وقتشان را در دنیای مجازی می گذرانند. این موضوع، می تواند یک فرصت خوب برای شما باشد تا تبلیغی مؤثر را تولید و به آن ها ارائه دهید. برای مثال، نوشتن یک متن کوتاه و تأثیرگذار و فرستادن آن به هزاران نفر در سراسر دنیا، می تواند در کسری از ثانیه توجه افراد زیادی را به خدمات شما جلب کند.

بیشتر بخوانید: تعرفه تبلیغاتی اینترنتی در سایت پربازدید چگونه است؟

بهترین و مطمئن ترین راه برای جهت توسعه کسب و کار

اگر شما هم کسی هستید که قصد توسعه کسب و کارتان را دارید و به دنبال راهی برای جذب مخاطب هستید، پیشنهاد می کنیم با مجموعه‌ی ما در ارتباط باشید. ما در مجموعه عصری نو، با تکیه بر سال ها تجربه و کادری حرفه ای و کاملاً آگاه به طریقه نوشتن متن تبلیغاتی، افتخار همکاری با شرکت های بسیار بزرگی را داشته ایم.

بهترین روش برای نوشتن متن تبلیغاتی

بهترین روش برای نوشتن متن تبلیغاتی

خواسته خود را بیان کنید، محصولتان را معرفی کنید و کار را به دست تیم ما در عصری نو بسپارید تا به بهترین شکل ممکن، متن تبلیغاتی تان را به شما تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

مطالب مرتبط

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی و ارائه خدمات بهتر به بیماران هدف اصلی از طراحی یک سایت درمانی و پزشکی، ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۵ مرداد ۱۳۹۹
آموزش هدینگ گذاری در ورد

آموزش هدینگ گذاری در ورد گام به گام و به صورت تصویری

امروزه، کم تر کسی پیدا می شود که با نرم افزار ورد، آشنایی نداشته باشد. مایکروسافت ورد، ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۷ مرداد ۱۴۰۲

طراحی وب سایت و نحوه درج محتوا بر روی آن

امروزه به خاطر گسترش کسب‌ و کار، فروشندگان و صاحبان مشاغل به فکر نوآوری افتادند. آنها با ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۸ آذر ۱۳۹۹