جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

همه چیز درباره تیم طراحی سایت عصری نو

نویسنده
۰۲ شهریور ۱۴۰۲
طراحی سایت رسپانسیو

هر آژانس دیجیتال مارکتینگی از تیم های مختلفی تشکیل شده است که در جهت پیشرفت کسب و کارها به آنان کمک می کنند. در آژانس دیجیتال مارکتینگ عصری نو، یکی از این تیم ها تیم طراحی سایت است که به مشتریان کمک می کند تا وبسایت خود را به بهترین نحو طراحی و پشتیبانی کنند. شما می توانید برای طراحی انواع سایت و خدمات پشتیبانی از تیم طراحی سایت عصری نو کمک بگیرید. در ادامه با رویکرد این تیم بیشتر آشنا خواهید شد.

تیم طراحی سایت و پشتیبانی عصری نو

یکی از خدمات تیم بازاریابی عصری نو، طراحی سایت است که به جرات می توان گفت متخصصان خبره ای در این زمینه در مجموعه ما فعالیت می کنند. تیم طراحی سایت با استفاده از بروزترین متدها سعی در طراحی و پشتیبانی سایت دارند که مشتریان عزیز بتوانند با آن ها کسب و کار خود را رونق دهند و در جهت فروش بیشتر محصولات خود قدم بردارند. شما می توانید سایت مورد نظر خود را با استفاده از وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی سفارش دهید و در بهترین زمان ممکن آن را به صورت آماده تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: طراحی انواع وب سایت با اصول سئو| مزیت و کارایی

پس از کد زنی توسط تیم برنامه نویسی حرفه ای  و آماده شدن سایت اختصاصی، بهترین CMS برای شما انتخاب می شود تا به ساده ترین و بهترین روش ممکن محتواهای خود را منتشر کنید. شما می توانید انواع سایت های زیر را در عصری نو سفارش دهید:

  • سایت های خدماتی
  • سایت های شرکتی
  • وبسایت های فروشگاهی
  • وبسایت های شخصی
  • وبسایت اشتراک گذاری فیلم و عکس

خدمات پشتیبانی عصری نو چیست؟

علاوه بر مراحل طراحی سایت تهران، شما می توانید از خدمات طراحی سایت و پشتیبانی ما نیز بهره مند شوید.  اگر در وبسایت شما مشکلی پیش بیاید یا نیاز به  بروزرسانی داشته باشد، کارشناسان ما می توانند در کوتاه ترین زمان این مشکلات را برای شما حل کنند. همچنین مدیریت محتوا یکی از مهم ترین وظایف تیم پشتیبانی و طراحی سایت است که در مدیریت یک وبسایت نقش مهمی را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت رسپانسیو چگونه است و اهمیت رسپانسیو بودن سایت چیست

یک وبسایت زمانی رشد می کند که به طور منظم و مستمر در آن محتوا منتشر شود و برای بهینه سازی آن تلاش شود.

سرعت یک سایت مسئله بسیار مهمی است که باید آن را پس از طراحی سایت رعایت کنید. وقتی یک وبسایت با سرعت بالایی لود می شود، در ترافیک آن تاثیر می گذارد و ورودی آن بیشتر می شود، به همین علت تیم پشتیبانی وبسایت عصری نو می تواند سرعت سایت شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

مهارت های تیم طراحی سایت حرفه ای

طراحان سایت معمولی، عمدتا فقط مراحل طراحی سایت را بر عهده می گیرند و در زمینه های دیگر فعالیتی نمی کنند. اما مهارت های تیم طراحی سایت حرفه ای در عصری نو کاملا متفاوت است و از صفر تا صد همه کارهای مربوط به سایت را بر عهده می گیرد. یکی از خدمات طراحی سایت حرفه ای، معمولا سئو و بهینه سازی سایت است. این حوزه به وبسایت شما کمک می کند تا در صفحات اول گوگل قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اعتبار خود را با طراحی سایت پزشکی افزایش دهید

وقتی طبق جست و جوی مخاطبان سایت شما در رتبه های اول باشد، بازدید شما افزایش پیدا می کند و اگر با محتوا یا محصولات خود بتوانید  توجه آن ها را جلب کنید، در نهایت میزان فروش شما افزایش خواهد یافت. با این کار کسب و کار شما رونق زیادی خواهد گرفت.

تیم طراحی سایت

تیم طراحی سایت

نتیجه گیری

هر تیم مارکتینگی، معمولا یک تیم طراحی سایت نیز دارد. ساختن یک سایت اولین چیزی است که هر کسب و کار به آن نیاز دارد. این کار به عهده تیم طراحی سایت است تا بتواند یک سایت را از صفر تا صد طراحی کند تا بتواند به فروش بیشتری دست پیدا کند.

مراحل طراحی سایت معمولا مختلف هستند و هر نفر در یک تیم قسمت مشخصی از آن را بر عهده دارد. اگر قصد دارید که فقط یک سایت طراحی کنید، باید با قسمت طراحی سایت و اگر می خواهید کارهای پشتیبانی و سئو آن را نیز انجام دهید، می توانید  با بخش پشتیبانی سایت در تهران تماس بگیرید. عصری نو با ارائه انواع خدمات برای مشتریان به آن ها این اطمینان را می دهد که پس از مدتی با رشد زیاد کسب و کارشان مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 10 =

مطالب مرتبط

منابع برای تولید محتوا

منابع برای تولید محتوا منحصر به فرد

در دنیای دیجیتالی امروز تولید محتوا امری بسیار مهم برای سایت های گوناگون می باشد. مقدار، کیفیت ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۵ دی ۱۴۰۰

کارت ویزیت

هر آنچه که باید در مورد کارت ویزیت بدانید کارت ویزیت در واقع تصویر کلی از تجارت فرد ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۱ شهریور ۱۳۹۹
تعرفه سئو سایت

انواع تعرفه سئو سایت و اصول قیمت‌دهی

این روزها یکی از دغدغه‌­های اصلی صاحبان سایت، آگاهی از تعرفه سئو سایت برای اقدام به‌منظور بهینه­‌سازی ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰