جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز داریم؟ – شرح وظایف و کاربردهای یک سایت شرکتی حرفه ای

نویسنده
۰۸ تیر ۱۴۰۲

وب سایت شرکتی، ارائه با کیفیت و کاملی از خدمات و ماهیت یک شرکت در اینترنت است.اهداف اصلی آن عبارتند از: جذب مشتریان یا شرکای جدید (یا تقویت شراکت های موجود)، توسعه تجارت با آشکار کردن مزایای شرکت، شرح دقیق فعالیت ها، خدمات یا محصولات آن. هدف از ایجاد یک وب سایت شرکتی به طور مستقیم به خواسته ها یا نیازهای خود شرکت بستگی دارد.این نیاز می تواند تصرف یک جایگاه جدید یا ورود به بازار بین المللی باشد. یک وب سایت شرکتی می تواند محصولات شرکت را بفروشد و تبلیغ کند و به یک پلتفرم تبلیغاتی نسبتا مؤثر تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد طراحی سایت شرکتی، ادامه مطلب را از دست ندهید.

وبسایت ها، جلوه گر ماهیت شرکت

وبسایت ها، جلوه گر ماهیت شرکت

 

وظایف اصلی وب سایت شرکتی چه هستند؟

وظایف سایت به طور مستقیم به نوع کسب و کار و اهداف شرکت بستگی دارند. به طور کلی، این وظایف عبارتند از:

⦁ تشکیل و بهبود وجهه شرکت

با کمک عناصر طراحی، وب سایت شرکتی می تواند ابزاری قدرتمند برای شکل دادن تصویر و هویت شرکت و تقویت جایگاه آن در بازار باشد. طراحی سایت شرکتی به افزایش آگاهی از برند شما کمک شایانی می کند.هرچه اطلاعات بیشتری در مورد شرکت و فعالیت های آن بیان شود، برای مخاطب هدف راحت تر است.اگر بازدید کننده تمام پاسخ سوالات خود در مورد شرکت را در وب سایت بیابد، دیگر نیازی به تماس با نمایندگان شرکت ندارد. این امر به طور کلی بار کارمندان را کاهش می دهد.

⦁ گسترش پایگاه مشتری و شریک

عناصر ارتباطی مختلف یک سایت، می توانند به حفظ ارتباط آنلاین میان شرکت و شرکا، مشتریان و مخاطبین جدید کمک کنند.برخی از این عناصر عبارتند از:قرار دادن اطلاعات در مورد شرکت و فعالیت های آن، شرایط مختلف همکاری که مورد علاقه سایر شرکت ها خواهد بود، بخش ارتباط با کارشناسان، امکان ارتباط آنلاین با مشاور، وجود یک فرم بازخورد و غیره.

⦁ توانایی فروش کالا و خدمات

یک وب سایت شرکتی می تواند به یک پلتفرم ارزان قیمت برای تبلیغات محصولات خود شرکت تبدیل شود. چنین تبلیغاتی چندین برابر هزینه کمتری برای صاحبان سایت خواهند داشت.همچنین، یک سایت شرکتی می تواند دارای عملکردهایی برای فروش مستقیم کالا به مشتریان باشد.

بیشتر بخوانید: 4 استراتژی برای افزایش سریع فروش

در طراحی سایت های شرکتی مدرن، چه مواردی بیشترین اهمیت را دارند؟

مهم ترین اصول طراحی سایت شرکتی مدرن عبارتند از:

⦁ ساختار سایت

طراحی سایت فروشگاهی با تجزیه و تحلیل ساختار سایت آغاز می شود. باید زنجیره ای از طبقه بندی های مختلف در سایت قرار گیرند تا مخاطب به راحتی بخش مورد نظر خود را پیدا کند.اگر مخاطب در سایت شما گیج شده یا به راحتی مطلب مورد نظر خود را نیابد، به سرعت سایت را ترک خواهد کرد.

⦁ طراحی بصری سایت شرکت

طراحی سایت شرکتی باید از نظر بصری شیک و به یاد ماندنی باشد. همچنین عناصر بصری به کار رفته در طراحی باید با ماهیت شرکت، خدمات قابل ارائه و ساختار فنی سایت مطابقت داشته باشند.طراحی جذاب می تواند مشتریان بالقوه را جذب کرده و آنها را به خرید یا دریافت خدمات تشویق کند.

واکنش گرایی، از اصول طراحی سایت شرکت

واکنش گرایی، از اصول طراحی سایت شرکت

⦁ عملکرد وب سایت شرکت

در مراحل مختلف طراحی سایت تخصصی، باید به این فکر کنید که چه عملکردهایی برای راحتی مخاطبین سایت مورد نیاز هستند؟یک وب سایت شرکتی مدرن می تواند عملکردهای مختلفی را مدیریت کند که برخی از آنها عبارتند از:کمک به ذخیره سازی فایل ها و تبادل آنها، مدیریت گردش اسناد و کالا، کنترل عرضه و مصرف محصولات، تعامل شخصی با هر مشتری یا شریک به صورت جداگانه و غیره.

⦁ واکنش گرا بودن

واکنش گرایی، به معنای تطبیق پذیری قالب و عناصر بصری سایت، با هر دستگاهی است که مخاطبین از آن استفاده می کنند.بدین ترتیب سایت شما بر روی صفحه نمایش تمامی دستگاه ها، از جمله تلفن های همراه، بدون هیچ ایرادی به نمایش در می آید.بدین ترتیب مشتریان با هر دستگاهی می توانند از وبسایت شما استفاده کنند.

⦁ سرعت لود سایت بالا

بهینه سازی وبسایت در طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است. صفحات سایت باید فورا بارگیری شوند تا مشتری مدت طولانی منتظر نماند.برای این امر، لازم است تمام اقدامات فنی برای بهینه سازی عناصر موثر بر سرعت دانلود انجام شوند. این مسئله خصوصا برای بخش کاتالوگ محصولات و نمایش تصاویر کالاها اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: هاست و دامنه وب چه تاثیری بر امتیاز سئو و سرعت سایت دارند؟

ظاهر سایت، موثر در جذب مخاطب

ظاهر سایت، موثر در جذب مخاطب

سخن پایانی

طراحی سایت شرکتی نیازمند دقت و تخصص بالایی است.در این امر، باید به خدمات قابل ارائه توسط شرکت، ماهیت آن و هدف از خلق سایت توجه کنید.سایت شرکتی باید توانایی ارائه خدمات متعددی را داشته باشد. همچنین باید با ظاهر شیک، عملکرد پرسرعت، قابلیت های متناسب و اطلاعات کافی، جلوه خوبی از شرکت را به نمایش بگذارد.برای داشتن سایتی حرفه ای، می توانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ عصری نو مراجعه کنید.

مجموعه ما با تخصص و تجربه بالا در این زمینه، بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

مطالب مرتبط

بهترین منبع انگلیسی برای تولید محتوا

بهترین منبع انگلیسی برای تولید محتوا کدامند؟

تولید محتوا در عمل به معنای ارائه مطالبی در قالب‌ها یا پلتفرم‌های مختلف است که برای مخاطب ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۲ بهمن ۱۴۰۰
بازنویسی محتوا

نکاتی در رابطه با بازنویسی محتوا

هر مجموعه ای که کسب و کار خود را راه می اندازد، به تولید محتوا نیاز دارد. ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۶ مهر ۱۴۰۲

ساخت سایت به همراه تاریخچه و چگونگی طراحی آن

طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی و دیزاین دوباره یک ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۴ آبان ۱۳۹۹