جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

چرا نباید برای محتوا محصول از نتیجه گیری استفاده کنیم؟

تیم تحریریه عصرینو
۰۸ خرداد ۱۴۰۲

برای محتوا محصول نتیجه گیری ننویسید!

می توانید به جای نتیجه گیری از تیتر هایی همچون خرید یا قیمت و…. استفاده کنید.

اما دلیل این کار چیسن؟

  1. عینا بیاد و بخواید بسته بخواهید.
  2. سایت مشتری این محصول را دارد و هدف ترغیب مخاطب به خرید از این سایت است.
  3. استفاده از کلماتی مثل: خرید، قیمت، فروش آنلاین، خرید اینترنتی، خرید حضوری و غیر حضوری، فروش اینترنتی و… در کنار اسم محصول یک نکته طلایی است که بهتره به آن دقت کنید چرا که سرچ بالایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

مطالب مرتبط

چگونه از یونیک بودن محتوا مطمئن شویم؟

چگونه از یونیک بودن محتوا مطمئن شویم؟برای بررسی کپی نبودن محتوا با استفاده از گوگل کافی است ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۸ خرداد ۱۴۰۲

محتوا نیاز به مقدمه دارد؟

بله، اما نیاز نیست تیتر مقدمه نوشته شود. بعد از جدول شناسه، عنوان اصلی که در جدول شناسه ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۲ خرداد ۱۴۰۲

برای محتواها از زبان اول شخص صحبت نکنید!

محتوا شما در سایت مشتری قرار میگیرد و شما قرار است از زبان سایت و فروشگاه مد ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۱ تیر ۱۴۰۲