جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

رپورتاژ آگهی و نکاتی که باید درباره آن به خاطر بسپارید

تیم تحریریه عصرینو
۲۳ بهمن ۱۴۰۰
رپورتاژ آگهی

شما برای دیده شدن وب سایتتان چه کارهایی انجام داده‌اید؟ اگر فکر می‌کنید همه راه‌ها را امتحان کردید ولی کافی نبوده بهتر است مطالعه این بلاگ پست را از دست ندهید. احتمالاً تا کنون عبارت رپورتاژ آگهی را نشنیده‌اید و یا شنیده‌اید ولی تصمیم دارید درباره آن اطلاعات بیشتری به دست آورید، خبر خوب این است که ما تصمیم داریم، در بلاگ پستی که پیش روی شماست درباره عبارت رپورتاژ آگهی به شما اطلاعات دهیم. ما می‌خواهیم در این مقاله بدانیم که رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه کمکی به کسب و کار شما و دیده شدن وب سایت شما می‌کند؟ در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

دنیای تبلیغات دنیای بسیار پیچیده‌ای است، شما برای دیده شدن کسب و کارتان ممکن است دست به هرکار بزنید، اما چیزی که اهمیت دارد این است که درست‌ترین راه را بیابید، انتخاب کنید و انجام دهید. روش‌های تبلیغاتی نیز روز به روز تغییر می‌کنند و شکل جدیدی به خود می‌گیرند تا بتوانند نظر مخاطب را به خود جلب کنند.

یکی از روش‌های تبلیغاتی که این روزها بسیار پر طرفدار است و تأثیر زیادی بر روی مخاطب می‌گذارد تبلیغات غیر مستقیم است، در این روش شما مخاطب را به طور غیر مستقیم ترغیب به خرید محصولتان و یا استفاده از خدماتتان می‌کنید، شما باید سعی کنید طوری تبلیغاتتان را انجام دهید که مخاطبتان به آن به چشم تبلیغ نگاه نکند. به این نوع از تبلیغات رپورتاژ آگهی می گویند.

 

شما باید بک لینک انجام دهید 

 

برای این که بتوانید یک رپورتاژ آگهی موفق انجام دهید باید با یک لینک‌ها نیز آشنایی داشته باشید، گاهی یک سایت بنر، متن و… را به سایت دیگری لینک می‌دهد، به این کار بک لینک گفته می‌شود. اگر شما یک متن و یا یک کامنت جذاب را بک لینک دهید به این کار رپورتاژ (Repertage) می گویند.

رپورتاژ و سئو

بسیاری از افراد علاقه زیادی به تبلیغات ندارند و زمانی که صفحه ای که در آن تبلیغ دارد را می‌بینند فوراً آن را رد می‌کنند و برای یافتن پاسخ سؤالاتشان به صفحه دیگری مراجعه می‌کنند، این حرکت کاربران باعث می‌شود که سئو سایت پایین بیایید، اما اگر شما تبلیغ هوشمندانه‌ای انجام دهید و باعث جذب مخاطب شوید، مخاطب شما زمان بیشتری را درون وب سایت شما خواهند ماند و در نتیجه موجب افزایش سئو می‌شود.

بک لینک نیز که یکی از کارهای است که شما باید در رپورتاژ آگهی انجام دهید موجب افزایش سئو سایت می‌شود،، با این کار مخاطب از یک سایت دیگر به سایت شما لینک می‌شود، در نتیجه باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد و موتور جستجو توجه بیشتری به سایت شما خواهد کرد.

 

این نکات را در رپورتاژ آگهی رعایت کنید 

برای این که یک رپورتاژ آگهی موفق انجام دهید باید این نکات را به خوبی به خاطر بسپارید، در ادامه این نکته‌ها را مرور خواهیم کرد.

  1. پیش از هر چیزی شما باید سایت معتبری را برای گذاشتن رپورتاژ آگهی در آن بیابید، سایت‌های خبری و سرگرمی جز بهترین سایت‌هایی هستند که شما می‌توانید آن را برگزینید.
  2. سایت منتخب شما باید اعتبار دامنه‌اش حداقعل برابر با 2 باشد، امتیاز هرزنامه آن نزدیک به 0 باشد.
  3. یک متن جذاب بنویسید، این کار باعث می‌شود مخاطب بیشتر جذب محصول و یا خدمات شما شود، نوشتن یک داستان و یا متنی روایت محور به جذابیت متن شما می‌افزاید.
  4. قرار دادن مخاطب به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی داستانتان، تمرکز بر روی مشخصات مثبت محصول، بیان یکی از مشکلات عمومی و سپس معرفی محصول و یا خدماتتان برای رفع این مشکل و… نیز ایده‌هایی است که هنگام نوشتن یک رپورتاژ آگهی می‌توانید از آن استفاده کنید.
  5. مهم‌ترین نکته را در آخر می گویم تا در خاطرتان بماند، حتماً از یک تیتر جذاب و کوتاه استفاده کنید، زیرا اولین چیزی که مخاطب می‌بیند عنوان است.

در آخر

ما در این وبلاگ پست درباره رپورتاژ آگهی گفتیم، همچنین نکاتی را برای خلق آن برای شما بازگو کردیم در انتهای این بلاگ پست امیدواریم که با مطالعه این مقاله به اندازه کافی با رپورتاژ آگهی آشنا شده باشید و بتوانید یک رپورتاژ آگهی خوب و تأثیر گذار بنویسید.

 

خدمات مرتبط :

مقالات مرتبط :

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =

مطالب مرتبط

بازدید سایت

چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم؟

چگونه بازدید وبسایت را بالا ببریم؟ همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و بیشتر شدن دغدغه های ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سئو کار

سئوکار کیست و باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

سئو چیست و سئوکار کیست؟ واژه‌ی سئو (SEO) کوتاه‌شده‌ی عبارت بهینه‌سازی موتور جستجو (Search Engine Optimization) است و ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۸ مرداد ۱۳۹۹
طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینامیک چیست؟

اگر در زمینه طراحی سایت و یا استفاده از وبسایت‌های مختلف تجربه داشته باشید حتما تا به ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۱ فروردین ۱۴۰۰