جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بررسی و معرفی تبلیغات بنری در سایت

تیم تحریریه عصرینو
۱۶ اسفند ۱۴۰۰
تبلیغات بنری در سایت

این روزها ارائه تبلیغات بنری در سایت به قدری افزایش پیدا کرده است که توانسته بازخورد بسیار خوبی را از جانب کاربران و مشتریان دریافت کند. همین موضوع باعث می شود تا کسب و کارهای اینترنتی و همچنین مشاغلی که به صورت آنلاین خدمات خود را عرضه می کنند، به خوبی در بین مردم و کاربران شناخته شوند. صحبت های زیادی درمورد طراحی بنر و تبلیغات بنر وجود دارد، اما مهم ترین چیزی که مورد توجه دید همگان قرار می گیرد، چگونگی نحوه عملکرد تبلیغات بنری می باشد.

امروزه، دنیای تبلیغات بنری در سایت و همچنین رسانه های اجتماعی مانند بنرهای فیس بوک، تبلیغات حمایت شده اینستاگرام، ژئوفیلترهای اسنپچت و دیگر تبلیغات رسانه های اجتماعی توسعه یافته است. تبلیغاتی که در سایت ها در مشاغل متنوع صورت می گیرد، با توجه به نوع تبلیغی که انجام می شود، قیمت گذاری می گردد. برای نمونه تبلیغات آنلاینی چون تبلیغات بنری، ویدئویی، رسانه های غنی و … هرکدام به نحوی توانسته اند مورد توجه مخاطب قرار گیرند. تبلیغاتی بنری که در سایت ها انجام می شود، دارای اصول و قوانینی هستند و این موضوع یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت ­شان می شود.

تبلیغات بنری در سایت چیست؟

تبلیغات بنری در سایت نوعی تبلیغات آنلاین است که به صورت بنرهایی در سایت ها بارگذاری می شود.

با توجه به اینکه این تبلیغات بنری بیشترین مخاطبان را به خود جذب کرده اند و به گونه ای جنبه­ی بصری دارند به آن ها تبلیغات نمایشی هم گفته می شود. همان طور که از اسم این تبلیغات مشخص است، تنها برای به نمایش گذاشتن یک بنر از آن استفاده می گردد و تبلیغات به هیچ عنوان به صورت متنی امکان پذیر نخواهد بود. پس می توان گفت هدف از این تبلیغات بنری، تبلیغ و به نمایش گذاشتن یک برند می باشد.

تبلیغات بنری ثابت و متحرک

تبلیغات بنری در سایت توانسته تا به الان بازخورد خوبی را از کاربران داشته باشد، به گونه ای که بازدیدکنندگان را از سایت اصلی یا همان میزبان به سایت تبلیغ کننده و یا صفحه هدف هدایت می کند. بنر وب، درواقع تبلیغاتی است که در صفحه سایت به نمایش گذاشته می شود. این تبلیغات شامل یک تصویر و یا در برخی از موارد شامل یک شی چندرسانه ای می باشد. پس این بنرها می توانند به انتخاب خود سایت میزبان، به صورت متحرک و یا ثابت باشد. هر یک از بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک تاثیرپذیری متفاوتی روی مخاطب خواهند داشت.

تبلیغات بنری در سایت به صورت ثابت، یک تصویر ساده و ثابت است که زمانی مخاطب و کاربر روی آن کلیک می کند به یک صفحه جدید هدایت می شود و در آنجا تبلیغات گسترده ای برای جذب مخاطب انجام می شود. تبلیغات بنری متحرک هم همان کار را برای کاربر انجام می دهد، درواقع هدف ایجاد یک تبلیغ است، اما در اینجا تصویر یا تصاویر به صورت دیجیتالی هستند که توسط سرور تبلیغاتی تهیه شده اند و در اینجا دیگر بنر ها به صورت ثابت نیستند و برنامه نویسی شده اند، یا بهتر است بگوییم متحرک هستند.

نحوه ساخت تبلیغات بنری در سایت

برای اینکه تبلیغات بنری در سایت شما جذاب به نظر برسد، چند اصل ساده وجود دارد که باید به آن توجه کنید. مهم ترین نکته، هدف اصلی شما است و اینکه شما بنر تبلیغاتی را برای چه چیزی می خواهید. پس قبل از طراحی بنر، مخاطب اصلی خود را بشناسید و در نهایت آن را طراحی کنید. نکته بعدی ارزش بنر شما می باشد، در این مورد باید بهترین متن را برای بنر تبلیغاتی خود استفاده کنید، یک متن خوب تاثیر خوبی روی کاربر می گذارد. در تبلیغات بنری در سایت، حتما از نام تجاری خود و لوگوی شرکت هم استفاده کنید.

اصول ساخت بنر تبلیغاتی

انتخاب یک اندازه استاندارد برای بنر، فونت های خوانا، رنگ های جذاب و پربازدید، عکس های با کیفیت بالا و مرتبط، هر کدام تا حد زیادی تاثیر مستقیم روی مخاطبان خواهند گذاشت. پس از اینکه بنر خود را طراحی می کنید، برای اینکه به نمایش بگذارید به یک فضای خوبی احتیاج خواهید داشت. تبلیغات بنری در سایت علاوه بر اینکه می توانند در وب سایت های مختلف تبلیغ شوند، در شبکه های اجتماعی با در نظر گرفتن استانداردهای خاصی به نمایش گذاشته می شوند. مهم نیست که شما چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید، نحوه تبلیغ شما برای جذب مخاطب ارزش بیشتری دارد.

 

خدمات مرتبط :

مقالات مرتبط :

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

مطالب مرتبط

خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

مقدمه دنیای امروز دنیای رقابت است و هر کس از قافله عقب بماند قطعاً با شکست مواجه خواهد ...
تیم تحریریه عصرینو
۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اصول تولید محتوای متنی

اصول تولید محتوای متنی | چارچوب اصول تولید محتوای متنی

چارچوب اصول تولید محتوای متنی از 5 لایه تشکیل شده است. که در هرم زیر از پایین ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۲ دی ۱۴۰۰
انواع محتوا متنی

بهبود سئو سایت با استفاده از انواع محتوا متنی

محتوا متنی به عنوان یکی از محبوب ترین انواع محتوا از نظر موتورهای جستجو شناخته می شود. ...
نویسنده
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲