جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

انواع سئو مارکتینگ

تیم تحریریه عصرینو
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
سئو مارکتینگ

برای داشتن یک محتوای مناسب که طبق قوانین سئو چینش شده باشد، نیاز دارید تا بر سه نوع سئو مارکتینگ تمرکز داشته باشید و تلاش نمایید تا آن ها را به بهترین شکل به کار ببرید.

سه نوع سئو وجود دارید که تمامی محتواها باید به آن ها پایبند باشند: سئو محتوا، سئو فنی و رعایت سئو خارج از صفحه سایت.

توجه داشتن به این سه مورد در کنار اهدافی که برای خود دارید می تواند سازماندهی بسیار مناسبی به برنامه های پیش روی شما بدهد و بهینه سازی صفحه شما را بسیار آسان و ساده تر نماید.

هر کدام از انواع سئو مارکتینگ می تواند در محل خود بسیار تاثیرگذار باشد که در ادامه به هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

سئو محتوای داخلی

اولین نوع سئو مارکتینگ مربوط به محتوای وب سایت شما می باشد که قصد انتشار مطالب را در آن دارید.

سئوی داخلی به تمامی اقداماتی مربوط می شود که برای بهینه نمودن محتوای داخل وب سایت صورت می گیرد و موتور جستجو را برای درک بهتر مطالب درون سایت کمک می نمایند.

موتور های جستجو با هماهنگی با مطالب درون وب سایت، ارزشمندی آن مطالب را بررسی می کنند و به عنوان منبع مناسب و معتبر برای مردمی که در حال جستجوی مطالب مرتبط با محتوای وب سایت شما هستند، نمایش می دهند.

سئو داخلی به عنوان یکی از انواع مهم سئو مارکتینگ موارد ذیل را درون خود دارد.

  • کلمات کلیدی: از کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با محتوا استفاده می شود و درون متن به کار برده می شود.
  • محتوا مرتبط با کلمات کلیدی: تهیه و تدوین محتوای با کیفیت حول محور کلمه کلیدی مد نظر
  • بهینه سازی: استفاده صحیح و مناسب از کلمات کلیدی در نقاط مختلف متن برای رعایت هر چه بهتر قوانین سئو مارکتینگ

سئو فنی

نوع دوم و مهم در سئو مطالب، رعایت سئو فنی می باشد؛ موارد که جزو سئو فنی محسوب می شوند به ویژگی های مربوط می شوند که ارتباطی با محتوای شما ندارند و بر چند اصل مهم نیز تاکید دارند.

سئو فنی مجموعه اقداماتی است که برای بهبود پیکربندی و ساختار یک وب سایت صورت می گیرد. با رعایت سئو فنی به عنوان یکی از زیر شاخه های سئو مارکتینگ، خوانایی وب سایت خود را بهبود می بخشید و درک شدن توسط موتور جستجو را نیز آسان تر می نمایید.

بدین صورت کیفیت بالای وب سایت شما به تایید موتور های جستجو در آمده و به کاربران نمایش داده می شود. از طرفی نیز تجربه بهتری را برای خوانندگان خود خواهید داشت و بر ترافیک و نرخ تعامل وب سایت شما تاثیر بسزایی بگذارد.

مواردی که در سئو فنی و به طور کلی در سئو مارکتینگ دارای اهمیت هستند شامل سرعت بارگذاری سایت، معماری و پیگربندی سایت، نمایه های درونی، سازگار بودن با مرورگر های موبایلی، قابلیت پایش، داده های ساختاری و امنیت وب سایت می باشد.

سئو خارج از وب سایت

سومین نوع از سئو مارکتینگ مربوط به سئو خارج از وب سایت شما می باشد. سئو خارج از سایت کمک می کند تا ارتباط وب سایت شما با دیگر وب سایت ها بهتر شده و میزان نفوذ صفحه شما را نیز بالاتر می برد.

به زبان ساده، سئو خارج از صفحه راهبرد هایی است که اعتبار و شهرت و مقبولیت وب سایت شما را بالاتر می برد.

رعایت سئوی خارج از وب سایت به موتور های جستجو کمک می کند تا صفحه شما را به عنوان یک جستجوی مناسب و قابل اطمینان به کاربر نمایش دهد و شما را منبعی معتبر و معتمد بشناسد.

قسمت اعظم در رعایت سئوی خارج از سایت، زیر شاخه سوم سئو مارکتینگ، مربوط به لینک هایی است که با کیفیت بالا طراحی شده و در سایت های دیگر به نمایش گذاشته می شوند.

زمانی که حجم بالایی از لینک های مرتبط به وب سایت شما در صفحات دیگر به نمایش گذاشته می شود، موتور های جستجو وب سایت شما را به همین علت به عنوان سایت معتبر و قابل اطمینان شناسایی می کنند و در رتبه بندی ها وب سایت شما را بالاتر قرار می دهند.

باید در جلب اعتماد موتور های جستجو، تکنیک هایی که مربوط به لینک سازی و ارسال مهمان می باشد را رعایت نمایید.

در مجموع رعایت سئو مارکتینگ و انواعی که دارد سبب بهبود رتبه بندی وب سایت شما شده و میزان بازدید شما را به مقدار قابل توجهی افزایش خواهند داد.

 

خدمات مرتبط :

مقالات مرتبط :

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 10 =

مطالب مرتبط

کسب درآمد از سایت

با کسب درآمد از سایت بیشتر آشنا شوید

در عصر حاضر از بهترین شیوه های رسیدن به درآمد، کسب درآمد از سایت است. این شغل ها به ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۹ اسفند ۱۴۰۰
تنظیم استراتژی محتوا

نحوه تنظیم استراتژی محتوا جهت قوی سازی محتوا

تنظیم استراتژی محتوا در حقیقت نوعی دیدگاه جامع و کاربردی است که اهداف اصلی تولید محتوا را ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۸ دی ۱۴۰۰
سفارش سایت

هنگام سفارش سایت به چه چیز هایی توجه کنیم؟

برای دانستن نکات مهم پیرامون سفارش سایت، ابتدا باید نحوه تعامل کاربران با وب سایت‌ها، نحوه تفکر ...
تیم تحریریه عصرینو
۳۱ خرداد ۱۴۰۰