جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

تولید محتوا به انگلیسی چه فوایدی دارد

تیم تحریریه عصرینو
۰۵ شهریور ۱۴۰۰
تولید محتوا به انگلیسی

اگر یک سایت اینترنتی دارید باید بخش زیادی از توجه خود را به تولید محتوا اختصاص دهید، چرا که این بخش به شما کمک می‌ کند تا در جذب و افزایش مشتری موفق‌ تر باشید. اگر شما دیدی فراتر از مرز کشور خود دارید باید تولید محتوا به انگلیسی  را در دستورات خود قرار بدهید تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به مردم سراسر دنیا معرفی کنید، بلکه شاید توانستید در زمینه صادرات بسیار موفق ‌تر از بخش داخلی بوده و درآمد‌ های دلاری برای شرکت خود به دست آورید.

تولید محتوا

تولید محتوا فرآیند توسعه و ایجاد دارایی ‌های مکتوب یا بصری ، مانند کتاب ‌های الکترونیکی، پست‌ های وبلاگ، فیلم ‌ها، تصاویر سفید یا اینفوگرافیک است. این اصطلاح ممکن است به معنای وسیع مفید باشد، اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا بسیار متفاوت است.

به دلیل اینکه زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است، با تولید محتوا به انگلیسی در سایت می‌ توان یک پل ارتباطی بین افراد و شرکت‌ های خارجی ایجاد کرد که این ارتباط در راستای پیشرفت و توسعه شرکت بسیار کارآمد است.

در واقع شما با تولید محتوا به انگلیسی در سایت شرکت خود علاوه بر جذب کردن مشتری و شرکت‌ های داخلی می‌ توانید با مشتری و شرکت ‌های خارجی در ارتباط باشید و در واقع زمینه صادرات محصولات یا معلومات خود را به کشور‌ های دیگر را ایجاد کنید. با تولید محتوا دقیق و حساب شده می ‌توانید باعث افزایش بازدید سایت خود در سایت گوگل شوید چرا که به عنوان بهترین ویترین در فضای مجازی محسوب می ‌شود. طبیعتا افزایش بازدید و شناخته شدن بیشتر محصولات سایت برای مردم باعث افزایش فروش و حتی صادرات شما خواهد شد.

تولید محتوا به انگلیسی چه فوایدی دارد؟

1- جهانی شدن کسب‌ و کار ها

تولید محتوا به انگلیسی کسب‌ و کار، محصولات و خدمات شرکت شما را در زمینه بین المللی معرفی می‌ کند. در واقع شما علاوه بر مشتری‌ های داخل از این طریق تعداد مخاطبان کسب ‌و کار خود را در خارج از مرز را به صورت چشم گیری افزایش می ‌‌دهید، همین امر باعث افزایش فروش محصولات و خدمات‌، افزایش حاشیه سود و در نهایت رونق کسب‌وکار می ‌شود. همچنین از طریق معرفی شدن در بازار های برون مرزی می توانید برای انجام پروژه ‌های بزرگ جهانی با شرکت‌ های مختلف خارجی همکاری کنید که باعث می شود  سرعت رشد شرکت شما چند برابر شود. پس اگر دوست دارید مشتری‌ هایی از سایر کشور ها داشته باشید و کسب ‌و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهید، تولید محتوا به یک زبان بین المللی  در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

2- پیشی گرفتن از دیگران

امروزه با گسترش دنیای مجازی و افزایش خرید های اینترنتی، بیشتر کسب ‌و کار ها برای افزایش فروش محصولات و خدمات خود از فضای آنلاین استفاده می کنند. چرا که چشم‌ پوشی از این موضوع باعث می ‌شود از روند حرکت تکنولوژی جا مانده و کسب ‌و کار ها سهم بازار خود را از دست دهند.

یکی از راه‌ های فعال بودن در فضای آنلاین، تولید محتوا است. اگر تولید محتوا بر اساس اصول و قاعده مشخص انجام شود، می ‌تواند به خوبی مخاطبان هدف را تحت تاثیر قرار دهد و آن ‌ها را به یکی از مشتری ‌های دائمی کسب ‌و کار شما تبدیل کند. حتی با تولید محتوا به انگلیسی می‌ توانید در بازار های جدید به دنبال فروش محصولات خود باشید. 

ساختار مناسب محتوای متنی و مخاطب هدف

ساختار مناسب محتوا های متنی این گونه است که مطلب باید بخش ‌های مقدمه، بدنه اصلی و در نهایت قسمت جمع‌بندی یا نتیجه ‌گیری را داشته باشد. این نکات هم برای تولید محتوا به انگلیسی و هم به فارسی می ‌توان رعایت کرد، شما باید با در نظر گرفتن دید و حوزه کاری زبان تولید محتوا سایت را انتخاب کنید.

هر کسب‌ و کاری برای رسیدن به موفقیت نیاز به شناخت مخاطب هدف خود دارد. جمع ‌آوری این اطلاعات به شما کمک می‌ کند تا شناختی عالی از مخاطبان هدف خود به دست‌ آورید. در این صورت از اطلاعات به دست آمده می‌ توانید برای تولید محتوا هایی استفاده کنید که مطابق با سلیقه و نیاز آن‌ ها هستند.

 

خدمات مرتبط :

مطالب مرتبط:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 6 =

مطالب مرتبط

طراحی سایت آموزشی

جذب مخاطب بیشتر با طراحی سایت آموزشی کارآمدتر

اگر قصد شما از طراحی سایت آموزشی، جذب دانش آموزان و معلمان است، حتماً باید به سراغ ...
نویسنده
۰۱ تیر ۱۴۰۲
خرید بک لینک

معرفی و بررسی بک لینک و انواع آن

همانطور که می دانید، امروزه سئو و بهینه سازی بسیار مورد توجه وب سایت ها قرار گرفته ...
تیم تحریریه عصرینو
۲۵ فروردین ۱۴۰۱
ورود به طراحی سایت

برای ورود و آموزش طراحی سایت به صورت حرفه ای چه کنیم؟

در حدود دو دهه پیش، بیل گیتس گفت که اگر بیزینس شما در اینترنت نباشد، شما بیزینسی ...
تیم تحریریه عصرینو
۰۳ اسفند ۱۳۹۹